Hoppa till innehåll

Finns det byxor med fickor för pistolmag?


Återfallsjägare

Recommended Posts

Jag håller på att leta efter ett par finurliga byxor för pistolskytte.
Helst skulle jag vilja hitta byxor gjorda med pistolskyttar i åtanke, gärna med fickor speciellt avsedda för pistolmag.

Jag har hittat "taktiska" byxor med magasinfickor, men då är dom avsedda för AR-mag.
Så fort det börjar bli kläder avsedda för skytte så marknadsförs det gärna som militärt, och då gärna i spräckligt tyg, -vilket enligt mig är bland det fulaste man kan ha på en skjutbana. (Näst efter speciella skyttekläder som ser ut som clowndräkter).

Jag skulle vilja ha ett par slitstarka byxor, gärna med inlägg av resår av bekvämlighetsskäl, helst med knäskydd då jag tänker börja skjuta Fältskytte, etc. och så vill jag ha mycket fickor. -Gärna dedikerade fickor avsedda för pistolmagasin.

finns det?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hehe he bero de på antalet magasin men ett par snickarbrallor har ju oftast 2 pennfickor som magasin ev går ner i 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

5.11 har stretch jeans med magasinsfickor. Kanske passande av många skäl? 

Finns fler märken än så, nu är detta mest jag men jag föredrog att ha magasinen i en eller flera hållare på bältet. C 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...