Jump to content
https://www.Reservdelar24.SE

https://www.AUTOdoc.SE
Sign in to follow this  
Finskavapen

Sako Quad Range 22lr

Recommended Posts

Finskavapen

Någon som är intresserad av en quad range 22lr? en som är plastfri på de punkter plast inte hör hemma?

Då har du kommit rätt!

Fnular på att sälja min för att testa en Tikka T1x, full garderob gör att jag inte kan ha båda.

Bössan är pedantskött och mycket mycket fint skick trots ca 8000 skott genom den, har DIP underbeslag, egentillverkad växelspak i alu lettrad och anodiserad matt, matchar lådans finish mycket bra.
Styrhylsa  i alu med signalstift i mässing, glasblästrad innan anodisering för att matcha lådan. Fungerar mycket bra och gjort så sen tillverkningen.
Förlängningsplatta 10mm i plexiglas vid bakkappan , kindstödet har skruv med fingergrepp för snabb justering.
Skyddshylsan för gängan är lettrad alu som är matt anodiserad, passar bössan perfekt.
2st 10 skottsmagg finns. Picatinnybiten under förstocken för montering i skenan är egentillverkad och anodiserad, kan medfölja.

Sikte eller kikarfäste och benstöd säljes INTE, fråga inte ens.

Pris, vette katten, men jag sätter 17995kr sen tar vi saken via PM, det är bättre. (jo jag vet att det är vad de kostar nya och därmed inte vad min pang är värd, men vi diskuterar via PM)
har du en T1x i mycket bra skick kan vi snacka med den som delbetalning.

20191005_113040.jpg