Vår Tefalpanna har dött efter bara ca två år. Den är numera allt annat än plan i botten och måste ersättas med något annat. Kanske har vi varit oförsiktiga med uppvärmningen eller så var den bara skräp, eller lite av båda.
Jag tänker kanske en non-stickpanna för enkel och praktisk stekning i lägre temperatur och ytterligare en rostfri panna för kött. Pannkakslagg finns, så där sköter vi den delen. Vi har induktionshäll. Gjutjärnspanna är vi inte så förtjusta i. Det kan få kost