Hoppa till innehåll

Nya prylar hos Biltema hösten 2020


redtop

Recommended Posts

  • 2 months later...
På 2020-08-03 at 10:27 redtop sa:

Ska man tro bilden är det en sån här mojäng som är den appstyrda foderautomaten:
https://www.nordicgamekeeper.com/mojligheter/feedcon/

Verkar kräva någon form av abonnemang för 40 kr/mån, och då blev ju det hela mindre intressant. 

Det är ett äldre pris, numera har dom lagt in 3 nivåer utav abonnemang som börjar på 9 kr/mån  

https://www.nordicgamekeeper.com/app/feedcon/abonnemang-feedcon/

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag köpte faktiskt lite prylar nya därifrån. Ett jaktställ, ett lövcammoställ samt en cammovägg. 

Riktigt nöjd hittills med jaktstället. Det är lite robustare än det tidigare. Känns mer tåligt. Lövcammot gillar jag också det trasslar inte lika mycket som jag upplevde de andra gjorde och skönt med fickor. 

Cammoväggen gör nog sitt jobb den med. Har ingen erfarenhet om tidigare utgåvor om det ens funnits tidigare. 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

3 hours ago, Daltorpet said:

Jag köpte faktiskt lite prylar nya därifrån. Ett jaktställ, ett lövcammoställ samt en cammovägg. 

Riktigt nöjd hittills med jaktstället. Det är lite robustare än det tidigare. Känns mer tåligt. Lövcammot gillar jag också det trasslar inte lika mycket som jag upplevde de andra gjorde och skönt med fickor. 

Cammoväggen gör nog sitt jobb den med. Har ingen erfarenhet om tidigare utgåvor om det ens funnits tidigare. 

 

Caomoväggen är ny för i år. Jag köpte en och den verkar likvärdig med andra som jag har sett. 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...