Hoppa till innehåll

SLUTA mina bitcoin på min dator och min telefon


LGH

Recommended Posts

Jag kör i princip bara jaktsidan på telefonen (Android), ungefär samtidigt som detta dök upp ser det väldigt märkligt ut, jag får inte fram menyerna uppe i högerkanten. Bytte lösenord och testade att logga in i dator då ser det ut som det ska, installerade brave i telefonen,  det ser fortfarande lika mysko ut. Jag kan inte logga in eller logga ut, ser inte meddelanden eller aktiviteter.

Någon annan som har samma problem?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

9 minutes ago MarkusR sa:

Jag kör i princip bara jaktsidan på telefonen (Android), ungefär samtidigt som detta dök upp ser det väldigt märkligt ut, jag får inte fram menyerna uppe i högerkanten. Bytte lösenord och testade att logga in i dator då ser det ut som det ska, installerade brave i telefonen,  det ser fortfarande lika mysko ut. Jag kan inte logga in eller logga ut, ser inte meddelanden eller aktiviteter.

Någon annan som har samma problem?

Kör iPhone med Safari och i mobilen ser inte sidan likadan ut som i en webbläsare på datorn. Saknas helt klart lite menyval som i webbläsaren på datorn ligger uppe till höger. Men i morse fungerade sidan utan massa omladdningar av sidan och felgenereringar.

Inte provat sen i morse, men det fungerade ovanligt bra då! Ja förutom lite saknade menyer, men jag har mest hakat upp mig på att det varit omöjligt att läsa på sidan då alla sidor laddats om 1-2 ggr innan de kraschar!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...