Hoppa till innehåll

Black week/friday "klipp"


BigJim

Recommended Posts

Görstor säljer Vortex strike eagle 1-8 för 3299:- (ord. 5699:-). Kansle inte mest optimala jaktkikaren men till en AR blir den nog trevlig. :thumbsup:

Torsbo kör halva priset på en massa Remington 700...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

1 hour ago MarkusR sa:

Jaktia i Karlstad har denna guldklimp ?DSC_1130.thumb.JPG.4cb70cb8a015f954e69ac82fb3cff7fc.JPG

Mmm...den skulle man vilja ha onekligen! Men har redan skickat in om licens på en 9,3x62 och 6,5x55-pipa så får nog hålla mig lugn ett tag.. ?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

16 minutes ago Holz sa:

Mmm...den skulle man vilja ha onekligen! Men har redan skickat in om licens på en 9,3x62 och 6,5x55-pipa så får nog hålla mig lugn ett tag.. ?

Den görs väl inte längre, så det borde vara någon som vill ha den, löjligt billigt dessutom. 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

23 minutes ago MarkusR sa:

Den görs väl inte längre, så det borde vara någon som vill ha den, löjligt billigt dessutom. 

Exakt, gäller att samla på sig om man vill vara säker. Förvisso finns ju beg.marknaden men skulle inte bli förvånad om folk håller hårdare på sina R93-pipor framgent...å priset går som sagt inte att klaga på.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Själv skulle jag vilja ha ett nytt vapenfodral i något så när kvalitet då mitt gamla håller på att gå sönder, typ canvas eller läder 

Man får väl googla lite i veckan om det dyker upp något.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...