Hoppa till innehåll

fallskärmshoppning!.


ThomasMamre

Recommended Posts

Usch och fy, att ge sig till att leka med säkerhetsutrustningen på detta viset  ;)

Men jag håller med om att fallskärmen är bra, det blir så himla hårt att sitta i segelkärran utan den mellan rygg och ryggstöd  :D

Vi ses kanske i det blå, när du swichar förbi vingspetsen. Jag lovar att inte kasta ut pissepåsen just då  ::) ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Usch och fy, att ge sig till att leka med säkerhetsutrustningen på detta viset  ;)

Men jag håller med om att fallskärmen är bra, det blir så himla hårt att sitta i segelkärran utan den mellan rygg och ryggstöd :D

Vi ses kanske i det blå, när du swichar förbi vingspetsen. Jag lovar att inte kasta ut pissepåsen just då  ::) ;D

;D... tack de var juh snällt av dej!..  ;).... misstänker du segelflyger!.... inte helt fel de heller!.. min bror höll på me de ett tag!.. å som ja förstog på honom så var de rätt nice!..  ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

;D.. så ja pöjkar å flickor!.. i da e vädret perfa!.. tänkte kila i väg å göra lite blandade små hopp!.. ;D ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

;D.. så ja pöjkar å flickor!.. i da e vädret perfa!.. tänkte kila i väg å göra lite blandade små hopp!.. ;D ;D
Hoppas det går bra så vi hörs senare :D
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

vem gör inte de!...  ;D ;D ;D ;D ;D...... ;)

Ta med Dig filmkameran samtidigt och filma hoppen så får Vi se dom sedan. ;D ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ta med Dig filmkameran samtidigt och filma hoppen så får Vi se dom sedan. ;D ;)

8) sorry!.. ja får inte hoppa med kamera!.. men ska kolla med några kopisar som hoppar med de, å se om dom kan ta några bilder!....  ;D ;D ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

8) sorry!.. ja får inte hoppa med kamera!.. men ska kolla med några kopisar som hoppar med de, å se om dom kan ta några bilder!....  ;D ;D ;D

Skulle vara kul och få se lite sådana bilder. :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

cooler).... så bröder å syzztrar!... jag överlevde!... ;D.... hellt underbart!... fritt fall 60sek från 4000m.. perfekt dag för hoppning!.. mycket bra sikt varmt å gott på höjd!...

tyvär så var de bara ett plan igång. och många som skulle hoppa tandem!. så de var svårt å komma med på lyfterna!.. så ja han bara göra ett hopp i dag!... men men!.. långt till aug när jakten börjar!.. så ja kan lika gärna vara i luften å spana efter  elk)....

någon fotograf fick jag tyvär ej med mej i dag!.. men lovar lägg ut bilder så fort jag kan!..  bg)

mvh ThomasMamre!...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Guest Telgetok

Galenpanna.tänk om du landat i mitt hus idag.... lock them in vettja banned)

Fast då så klart hade jag bjudit på Gevalia....*asg*

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

cooler).... så bröder å syzztrar!... jag överlevde!... ;D.... hellt underbart!... fritt fall 60sek från 4000m.. perfekt dag för hoppning!.. mycket bra sikt varmt å gott på höjd!...

tyvär så var de bara ett plan igång. och många som skulle hoppa tandem!. så de var svårt å komma med på lyfterna!.. så ja han bara göra ett hopp i dag!... men men!.. långt till aug när jakten börjar!.. så ja kan lika gärna vara i luften å spana efter  elk)....

någon fotograf fick jag tyvär ej med mej i dag!.. men lovar lägg ut bilder så fort jag kan!..  bg)

mvh ThomasMamre!...

Jaha, då får man hoppas på bättre tur nästa gång då ist. :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Kan bara hålla med Thomas , hoppning är det bästa som man kan göra med kläderna på  censur),

men för att göra en lång historia kort så ska jag sluta hoppa så nu är mina prylar till salu :'( , ngn som känner sig manad ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Kan bara hålla med Thomas , hoppning är det bästa som man kan göra med kläderna på  censur),

men för att göra en lång historia kort så ska jag sluta hoppa så nu är mina prylar till salu :'( , ngn som känner sig manad ;D

Skicka mej ett PM så kan ja sätta upp en annons åt dej på hoppklubben!..

behöver beskrivning på de du har till salu!. samt de sätt du vill bli kontaktad på!..

Mvh ThomasMamre!..

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Skicka mej ett PM så kan ja sätta upp en annons åt dej på hoppklubben!..

behöver beskrivning på de du har till salu!. samt de sätt du vill bli kontaktad på!..

Mvh ThomasMamre!..

Är det i gyttorp du hoppar??

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

nopp!.. de skjuter jag!....  ;).. men hoppar i Gryttjom!...  ;) ;) ;D

Hehe....jag visste att det var nåt lurt när jag skrev det där....hehe...gryttjom såklart! Kul, där har jag också hoppat en gång - masshopp - vi var 80 st.....rätt mäktigt!!

Har tyvärr inte blivit nå hoppning sen dess...det här med tid sätter alltid käppar i hjulen.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hehe....jag visste att det var nåt lurt när jag skrev det där....hehe...gryttjom såklart! Kul, där har jag också hoppat en gång - masshopp - vi var 80 st.....rätt mäktigt!!

Har tyvärr inte blivit nå hoppning sen dess...det här med tid sätter alltid käppar i hjulen.

80st!.. nice!.. de måste varit ballt!.. sj hoppar jag mest fri!...

visst e de förjävligt att dyngnen bara har 24 tim!..  ;D borde varit mer!...  ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...