Hoppa till innehåll

Poker


Lars

Recommended Posts

Jag hittade det för 5år sedan det första intresset jag haft som gett pengar!

Fast man ska nog akta sig för detta om man har (fel) lynne men är du normal begåvad samt har lite talang för detta så är det värt att testa för det är skoj med

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Köpte marker för ett par år sedan och har lirat en del med kompisar och även en lite turnering på Cosmopol.

Blir mest på nätet nu.

Men kul är det. Speciellt när man börjar få häng på hur man ska bete sig för att locka in pengar i potten och läsa spelarna lite.

På nätet blir det ju en helt annan taktik.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

;D.. så ni e sådana som fastnat i pokerträsket!... ;D ;D. ;).... tacka vet jag gammal hederlig klädpoker!... ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

;D.. så ni e sådana som fastnat i pokerträsket!... ;D ;D. ;).... tacka vet jag gammal hederlig klädpoker!... ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Kan vara kul det också!  :D

Kanske inte med ett gäng från jaktsidan!  ;D Finns ju några tjejer här i och för sig.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

;D.. så ni e sådana som fastnat i pokerträsket!... ;D ;D. ;).... tacka vet jag gammal hederlig klädpoker!... ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Visst har man fasnat lite där  :-[ men jag har köpt 2 bösser samt en stuga för mina poker pengar så det är ett lönande träsk.

Jag är rätt gammalmodig med och lirar mest mörkpoker

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Samma här köpt bössa + nissan terrano och en gps pejl +fyrhjuling bla ska nu byta kök i huset så nog går det å + om man bara har tålamod  ;D ;D och kul är det oxå :P

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Samma här köpt bössa + nissan terrano och en gps pejl +fyrhjuling bla ska nu byta kök i huset så nog går det å + om man bara har tålamod  ;D ;D och kul är det oxå :P

Jasså. Det är samma med en kompis till mig.

Han lever på poker. Och lever dessutom bra. :o

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Samma här köpt bössa + nissan terrano och en gps pejl +fyrhjuling bla ska nu byta kök i huset så nog går det å + om man bara har tålamod  ;D ;D och kul är det oxå :P

Stilgt ;D

Just det att ha tålamod är viktigt sen är det så att man lever på andras misstag men det blir fler bra lirare varje år nu så bästa tiden har nog varit men det kommer till ny galenpannor varje dag  :o

Så ni som har huvet på skaft lär er detta

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jo vi är 3 bröder å alla spelar yngsta gör inget lever på poker medans man änn så länge jobbar ;D men fina extra pengar är det.

yepp och skattefritt så det blir fort en fin extra slant.

Själv har jag dragit ned lite på mitt spelande när det var som mest brukade det ge mer i månaden än lönen ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Har bara spelat gratis poker änn, ligger 50 000+ hur kul som hälst.

Törs inte ta steget att spela om riktiga pengar änn, en polare har

varit profs i 4 år och left som en kung tills han gick på stor torsk.

Sen skulle han till baka till toppen men nåde botten, han äger inget

i dag och är skyldig 600 000. lätt fånget lätt förgånget.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Har bara spelat gratis poker änn, ligger 50 000+ hur kul som hälst.

Törs inte ta steget att spela om riktiga pengar änn, en polare har

varit profs i 4 år och left som en kung tills han gick på stor torsk.

Sen skulle han till baka till toppen men nåde botten, han äger inget

i dag och är skyldig 600 000. lätt fånget lätt förgånget.

Tyvärr så slutar det för det mesta så.... :-
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Har bara spelat gratis poker änn, ligger 50 000+ hur kul som hälst.

Törs inte ta steget att spela om riktiga pengar änn, en polare har

varit profs i 4 år och left som en kung tills han gick på stor torsk.

Sen skulle han till baka till toppen men nåde botten, han äger inget

i dag och är skyldig 600 000. lätt fånget lätt förgånget.

Tja det är just det där som jag menar med fel lynne, sen är det givetvis så att inte alla kan vinna men spelar du med förstånd och har lite talang för poker så blir man en vinnare.

Det är kanske lite grymt men den som ger sig in i leken får leken tåla så kan du lira poker kommer du att vinna av dom dära desperata spelmissbrukarna.

Sen tycker jag nästan man kan likna poker med jakt det gäller att ha tålamod och vara kallt berkänade och ta rättbeslut ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Sen tycker jag nästan man kan likna poker med jakt det gäller att ha tålamod och vara kallt berkänade och ta rättbeslut ;)

Vilken tur. Jag är både kall och beräknande.  ;) ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

:o.... verkar vara lönsamt!... hmmmf.... man kanske skulle börja me de då!..  ;D ;D ;D... men en fråga som dycker upp i min skalle!.... alla talar om vinst pengar!... hur mycket har man då sattsat för att komma dit???.... de kan juh omöjligtvis vara så att alla vinner???... för då kan man juh undra vart vinst pengarna kommer i från???..... :D... ;)..
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tja det är just det där som jag menar med fel lynne, sen är det givetvis så att inte alla kan vinna men spelar du med förstånd och har lite talang för poker så blir man en vinnare.

Det är kanske lite grymt men den som ger sig in i leken får leken tåla så kan du lira poker kommer du att vinna av dom dära desperata spelmissbrukarna.

Sen tycker jag nästan man kan likna poker med jakt det gäller att ha tålamod och vara kallt berkänade och ta rättbeslut ;)

Tror svaret finns här  ???

Självklart är det nog BETYLIGT fler som förlorar pengar och nog är det nästan så man kan ifrågasätta att nät poker ska få finnas ::) men men den som ger sig in i leken........

Sen är det väl som i allt spel förlorarna tiger

Samt att de största vinnarna är garanterat spelbolagen

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Som alla spel några måste finansiera vinsterna och de är fler än de som vinner, men jag tror inte det direkt är något man skryter om, själv har jag nog fel lynne jag är för envis och tjockskallig, fast jag skulle aldrig spela för pengar jag inte kan förlora, nu sker detta någon gång var 5:e år

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...