Jump to content
https://www.Reservdelar24.SE

https://www.AUTOdoc.SE
Sign in to follow this  
ozzy

Camoblinds på Cabelas

Recommended Posts

ozzy

Fick just hem ett camoblind från Cabelas, $19.95

70cm högt och 5m långt, vikt ca 500gram blir fint till hösten

post-1-1119347200_thumb.jpg

post-37-1119347200_thumb.jpg

ozzy

.

post-1-1119347298_thumb.jpg

Guest ÖrnUgglan

Jag tänkte just skriva .. har du ingen bildd på den uppsatt.. men du hann före  ;D

Den ser ju bra ut..

Seger

Vad det så där det såg ut.... :o

Klart coolt, men framför allt jäkligt praktiskt att ha med sig :D

eskimo1

Är "tältpinnarna" med också?

ozzy
Är "tältpinnarna" med också?

Japp dom är i glasfiber och sitter fastsydda, delningsbara med ett grovt resårband i centrum.

Beretta

Lite gröna växter som sticks ner i joden framför borde göra susen också.

Danne78

Fan ett sådant skulle man ha till höstens Fågeljakter.

ozzy
Lite gröna växter som sticks ner i joden framför borde göra susen också.

Precis.. nu valde jag höstfärg på den, men den fanns i 5 olika mönster om man vill ha för sommar, eller liknande

eskimo1

Beställde du nåt annat samtidigt eller bara det, vad blev i så fall totalsumman?

ozzy
Beställde du nåt annat samtidigt eller bara det, vad blev i så fall totalsumman?

Vi var ett gäng som beställde en satans massa pryttlar, men tror det landade på 240-280:- inkl moms, tull och frakt, cabelas lägger på 40% av värdet som frakt, hade nåt med försäkringar att göra, airfreight osv... så tyvärr blir det inte billigare för att man är ett gäng som går ihop och beställer om man handlar på cabelas, då får man hitta lite mindre handlare om man skall tjäna in slantar på frakten..

Jag köpte även en 3D camo tape i Hardwoodscamo som jag skall ha till kameraobjektivet då det orginal är vitt.. hur man nu i hela h..ete kan göra objektiven vita bara för att det skall vara proffsgrejer, dom vet ju för bövelen att 20% av fotograferna fotar vilda djur, hur smart är det då att ha en 30cm lång kritvit termos att vifta med...  ::)

Guest ÖrnUgglan

Vi var ett gäng som beställde en satans massa pryttlar, men tror det landade på 240-280:- inkl moms, tull och frakt, cabelas lägger på 40% av värdet som frakt, hade nåt med försäkringar att göra, airfreight osv... så tyvärr blir det inte billigare för att man är ett gäng som går ihop och beställer om man handlar på cabelas, då får man hitta lite mindre handlare om man skall tjäna in slantar på frakten..

Jag köpte även en 3D camo tape i Hardwoodscamo som jag skall ha till kameraobjektivet då det orginal är vitt.. hur man nu i hela h..ete kan göra objektiven vita bara för att det skall vara proffsgrejer, dom vet ju för bövelen att 20% av fotograferna fotar vilda djur, hur smart är det då att ha en 30cm lång kritvit termos att vifta med...  ::)

det är väl smart på vintern  ??? ::)