Hoppa till innehåll

Vem är Hipshot


Hipshot

Recommended Posts

*ASG*

Och han gör allt för att övertyga sin omgivning om just detta i syfte att väcka deras föräldrainstinkter. Detta gör att han får lagad mat och tvätten tvättad runt om i landet varhelst han befinner sig :P

Mvh!

Ja, eller så vill man inte ha stanken av karln i huset ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ja, eller så vill man inte ha stanken av karln i huset :rolleyes:

Äsch han är ju sjukligt renlig!

Vi snackar killen som tar med sig kylbag, plasthandskar samt våtservetter när han ska äta sin medhavda mat på tippen..

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Äsch han är ju sjukligt renlig!

Vi snackar killen som tar med sig kylbag, plasthandskar samt våtservetter när han ska äta sin medhavda mat på tippen..

Mvh!

Tro mig, när vi släppte min hund på grävling så blev det kladdigt.. Å fråga han var han gömde blodiga, grävlings stinkande strumpor!!!!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Din tvättkorg är väl inte helt rätt svar är jag rädd :rolleyes:

Även om de nog hamnade där tillslut <_<

Mvh!

Haha, han är sjuk Lasse liten så han gömde dom under byrån i hallen.... Slängde dom så fort jag hitta dom fast jag borde skickat dom till hanss flickvän.... Var hos dom på försommaren men kom inte på något sätt att hämnas!! Men det kommer...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Haha, han är sjuk Lasse liten så han gömde dom under byrån i hallen.... Slängde dom så fort jag hitta dom fast jag borde skickat dom till hanss flickvän.... Var hos dom på försommaren men kom inte på något sätt att hämnas!! Men det kommer...

Du har inte några bilder kvar sen hans glasdagar på Mobergs i Norrtälje? Såg bilder på galningen dansandes på något bord fullsminkad med trasiga jeans, nästan bar överkropp och rosa pannband :rolleyes: Så lack för att jag inte sparade den bilden..

Tror förövrigt att han vart portad efter andra besöket på det stället.. konstigt <_<

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Du har inte några bilder kvar sen hans glasdagar på Mobergs i Norrtälje? Såg bilder på galningen dansandes på något bord fullsminkad med trasiga jeans, nästan bar överkropp och rosa pannband :rolleyes: Så lack för att jag inte sparade den bilden..

Tror förövrigt att han vart portad efter andra besöket på det stället.. konstigt <_<

Mvh!

Det finns värre bilder än det!! Som när han somna i en rosenrabatt i vigelsjö osv.... Förövrigt är han portad på alla ställen efter sina rockbravader!!!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Fan.. skickade en anmälan till Idol åt honom när det nu var, skulle haft rockbilden från Mobergs då.. Hittade bara en mesig bild från någon kråkjakt som jag bifogade, skumt att han inte vart uppringd :(

Jävla dåre, saknar honom lite, ruggigt energisk människa :D

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Pratade med vår gemensamme vän och han sa att han skulle ner om ett tag. Så du ska få i uppgift att tvinga hit honom på middag och titta på min lilla plott!

Tack på förhand då :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Mmm har något diffust minne om att han surrade om det när jag snackade med honom här om dagen.. Hört det förr dock så vi får väl se. Sist dök han upp här innan vi hunnit hem så då borde han ju tagit en tur åt till håll :D

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

post-4606-1263463706_thumb.jpgSatt och rota runt lite på mobergsbar.se och hitta detta :lol:

En jägare när han druckit norrlands guld och är sig själv!!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Vilken klippa du är!

Rotat jag med, finns mer där, men har inget hittat..

Så läckert, så sjuk idioten är ;)

Undrar om han inte innehar ngt slags rekord, utslängd x flera samt portad på en och en halv timme eller nåt?

Edit: Det räcker inte med Norrlands Guld, fick höra strategin kring kvällen och i den ingick att svepa en liten flaska whiskey innan han gick in. Resultatet är rätt uppenbart :lol:

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det ska finnas en som är mycket värre som jag tänkte skicka till hans mamma, men hittar den inte nu! Få se om jag orkar leta lite senare. Och ja, det rekordet satte han den där helgen. Å några helger efter det med!!

Ser faktiskt fram emot att han kommer så man får lite damp omkring sig :lol:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Vilken klippa du är!

Rotat jag med, finns mer där, men har inget hittat..

Så läckert, så sjuk idioten är ;)

Undrar om han inte innehar ngt slags rekord, utslängd x flera samt portad på en och en halv timme eller nåt?

Edit: Det räcker inte med Norrlands Guld, fick höra strategin kring kvällen och i den ingick att svepa en liten flaska whiskey innan han gick in. Resultatet är rätt uppenbart :lol:

Mvh!

Jag hoppas att han inte glömde berätta om alla drinkar han stal på bardisken nerre på G. Kanske var därför han blev utkastad där???

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag hoppas att han inte glömde berätta om alla drinkar han stal på bardisken nerre på G. Kanske var därför han blev utkastad där???

Mmm verkar inte som han ville gå på krogen efter som han fick hjälp ut från så många ställen :lol:

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...
post-4606-1263463706_thumb.jpgSatt och rota runt lite på mobergsbar.se och hitta detta :D

En jägare när han druckit norrlands guld och är sig själv!!

Gissar att det är killen i rosa ni pratar om?

Du och Hippen har gett mig ett stort leende när jag har läst era inlägg här. =)

Hippen: Lite nyfiket... Du har inte ändrat din presentation möjligen? Det står att inlägget (det första) är gjort 2005. Där skriver du att Wilda är född 1/8 06... Och jag har svårt att tro att du har skrivit inlägget 8 månader (minst!) innan hon var född. :D:D

Känns lite tokigt att välkomna dig eftersom du har varit med sedan start och jag har bara varit med i dryga 3 år.. Men det är kul att du är kvar! :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ahh! Tog ett tag innan jag förstod men visst har du rätt, presentationen är uppdaterad! Såg att hunderiet inte stämde längre men det får nog vara.

Han i rosa här ovan har faktiskt en signatur på forumet även om han är totalat tvärslö och ointresserad av att skriva här.. Mannen myten legenden Lars Wäppling :wub:

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ahh! Tog ett tag innan jag förstod men visst har du rätt, presentationen är uppdaterad! Såg att hunderiet inte stämde längre men det får nog vara.

Han i rosa här ovan har faktiskt en signatur på forumet även om han är totalat tvärslö och ointresserad av att skriva här.. Mannen myten legenden Lars Wäppling B)

Mvh!

Helt ärligt säger mig namnet ingenting, men bilden säger att det där är en som kan liva upp ett party! :wub:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Helt ärligt säger mig namnet ingenting, men bilden säger att det där är en som kan liva upp ett party! :wub:

..högst tillfälligt iaf för han blir i 99 fall av 100 utslängd inom någon timme.

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

..högst tillfälligt iaf för han blir i 99 fall av 100 utslängd inom någon timme.

Mvh!

Skulle gissa på att det kan behövas för att någon inte ska skadas... eller är det för att någon inte ska dö av skratt?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...