Hoppa till innehåll

Kniv?


Guest Nobbe

Recommended Posts

Guest praktis

visst finns det folk här som gör knivar, 

vad är det du är ute efter ? ? ?

och i vilken prisklass?

vill du så kan jag skicka lite bilder på dom jag har gjort.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

En vanlig brukskniv.Har lite olika knivar som jag inskaffat av andra sjöjdare, dom blir lite personliga då man kan välja lite olika matrial.Har ett halv fabrikat i hyllan som en polare börjat med , men han tappade sugen och la av. Så finns det nån som vill prova att färdig ställa den så hör av er.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

En vanlig brukskniv.Har lite olika knivar som jag inskaffat av andra sjöjdare, dom blir lite personliga då man kan välja lite olika matrial.Har ett halv fabrikat i hyllan som en polare börjat med , men han tappade sugen och la av. Så finns det nån som vill prova att färdig ställa den så hör av er.

Inte det roligaste man kan tänka sig......att färdigställa det någon annan börjat skapa. Njae, men eftersom du har den så testa gör den färdig själv  ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

känner en som gör bra och trevliga knivar, gör allt utom bladen själv som han köper av en smed gör även lite på beställning e det något av intresse så kan du få hans nummer

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 years later...
Finns det någon här som gör egna knivar? I såfall e jag intresserad att kanske förskaffa en sådan.

hemsida www.knivmakareliljas.dinstudio.se

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...