Hoppa till innehåll

Finns det någon annan hobby??


TurboX

Recommended Posts

  • Svar 81
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • TurboX

    8

  • lsjonsson

    4

  • Fredde_piteå

    4

  • maddog

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Du har aldrig funderat på och baka in in kampsporten i själva jakten Telge?, kombinera dina intressen så att säga?

Skulle vara häftigt att se dig ge en älg ett schysst benlås, el dropp kicka ett rådjur ;D ;D

Tja... Är inte detta något att ta upp med bågjägarna...?

;D :D ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Guest sickboy75
Tja... Är inte detta något att ta upp med bågjägarna...?

;D :D ;D

Precis...vi har ju redan sammanfogat våra största intressen på ett ultimat sätt tycker jag ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

motocross är och förblir mitt största intresse, skulle jag öka min årslön med 100000 skulle jag tävla i skoterenduro igen det är det roligaste jag sysslat med men otroligt resurskrävande.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Förutom jakten och träning/dressyr inför jakten vilket tar upp mestadelen av min tid........

Jag kommer framöver att pröva mig på att tävla i lydnad med vovven hade jag tänkt.

Slalom ligger mig varmt om hjärtat och har varit ett stort intresse under många år iom att jag tävlat alpint i 16år. De senaste åren har det inte blivit lika mycket åkning, men fan vad roligt det är!

Jag spelar även lite golf.

Friluftsliv i allmänhet gillar jag.

Händer inte så ofta men jag gillar hästar och rider när jag får chansen.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Roligare än jakt? ???

ja minst sagt skulle jag behöva välja mellan jakt och motorsport skulle valet bli lätt.

dock har jakten ett stort plus av att det är mindre rörliga utgifter.

motocross och skotercross maskiner är det fruktansvärda prisras på när man säljer dom.

på en skoter kostar värdesänkningen ca 30000 första året värdesänkningen på stötdämparna en 8000 till

soppa, olja och slitdelar (mattor är dyra) ca 50000 till om man har lite otur en 20000 till.

jag räknade ut en säsong skoter kostade för mig ca 110000 motocross är dock mycket billigare för mig.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Fiske o då främst flugfiske men är allätare inom området, MC vilket ja för stunden prioriterat bort pga av familj OCH försäkringsavg. , friluftsliv i allmänhet, fotografera.

Däremot är dykning den hobby jag sysslar främst med efter jakt.

Men de e inte mkt tid över till ngt efter jakt!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Guest POLARIS

Att vara ute och köra ATV, det vill säga fyrhjuling .

Jag har precis köpt en ny, det blev en CanAm Renegade 800X.

Och den går av bara den !!!

mvh. Bert

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag hjälper en rörelse hindrad grabb med rehab träning ;D o anndra folk o komma i form  ;D

Mvh.

Får nästan en tår i ögat Flex. Fan va gött av dig att hjälpa grabben :-*
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag hjälper en rörelse hindrad grabb med rehab träning ;D o anndra folk o komma i form  ;D

Mvh.

all heder åt dig flex det är vad jag kallar en meningsfull hobby.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Guest POLARIS
all heder åt dig flex det är vad jag kallar en meningsfull hobby.

Håller fullständigt med ! Då jag själv har lite svårt att röra mig,

men även jag försöker hjälpa min föreningsvänner att komma .

mvh. Bert

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ja kan man hjälpa andra så ska man göra det även om jag inte blivit behandlad så jag besitter en hel del kunskaper om träning så jag hjälper grabben o bli starkare så det vardagliga livet blir lättare för han o i bland räcker det med o peppa han så fixar han det skälv.

Mvh.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Guest sickboy75

fiske, gymmet, litteratur o film e väl det jag sysslar med på fritiden.

Är oxå barnsligt förtjust i onlinespel, spec CoD4 gör närvarande ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Motorintresset är minst lika stort som jakten för min del...

Snöskoter är skoj, men bil är det bästa ;D....sålde min älskade Autobahn-räser (Audi S4) nyss i förmån till en riktig legend till bil....kommer att spara pengar fram till sommaren, sen SKA en Audi Urquattro inhandlas 8)

Är totalt såld på Audi....i min värd existerar inga andra bilmärken...iofs har jag en Mazda Pickup....men där är det lite dispans efterom audi inte än har producerat en pickup....kommer det så handlar jag givetvis en sådan ;) ;D

Den står sen några veckor i mitt garage :D ....nöjd nöjdare nöjdast! :P

Sickboy75: Angående CoD4, en polare hade det spelet på sin dator, du vet hurt man blir....får jag testa osv etc ;) ....3 timmar senare och X antal fiendesoldater undanröjda (singleplayer) så tyckte både han och jag (mest han) att det var dags för mig att ge upp spelandet för den kvällen ;):D:D......jäääävligt kul spel!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.









×
×
  • Skapa ny...