Hoppa till innehåll

Mars fototävling


Jämta

Recommended Posts

Åh, så himla fint det blev!

Var hos dottern för att foto hennes söta katt. Skulle ha lagt in bilder idag, men min externa hårddisk (där bilderna självklart ligger) har tydligen bestämt sig för att inte existera :P Kommer inte åt bilderna jag la in för några timmar sen. Tusentals bilder och tusentals låtar... bara väck. Måste säga att jag är tacksam för att jag brände ut en CD bara för någon dag sen med de bilderna som fanns då. Så det är "bara" ca 150 bilder sen ett par dagars fotande som är borta. Suck.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • Svar 75
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jämta

    13

  • lsjonsson

    12

  • shamani

    8

  • storviltsjägaren

    5

Efter en del strul så fick jag ta lite nya bilder då de senaste försvann med krashad hårddisk (extern).

post-1327-1205602701_thumb.jpg

post-1327-1205602743_thumb.jpg

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Släppte ut hunden för att kissa imorse och såg att hon satt nere vid bryggan och kollade på svanar. Så jag sprang ner med kameran och hann ta ett par foton.

Här är ett av dem.

post-699-1205607819_thumb.jpg

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Mitt andra bidrag, fotat i morse efter sagavägen :)

Hahaha! Har Du sådana tamdjur som springer efter vägarna där också? :(:(:):) Ett aldeles för vanligt djur på våra bereddgrader. :lol:

Ni andra har också snygga foton! :)

Jag tycker och föreslår att Vi ska skilja på djur (vilda djur Fåglar som däggdjur), hundar och katter. Det är en liten fundering ifrån mig. :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ska det vara bara en sorts djur - typ typiska jaktbilder så hamnar jag utanför. Men det är kanske så det ska va? :rolleyes: Bra ville ventilera tanken. Jag överlever att jag inte kan vara med och tävla, men tycker det är trist om det är så det blir.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Har du en kanonbild på en hamster får den vara med också ;)

Det blev ett stort ämne, men men.

Kom gärna med ämnesförslag till restrerande månaders tävlingar. Förslagsvis via pm..

Savin; Skicka ditt pm igen är du snäll. Misstänker att det försvann vid rensningen i pm-boxen efter flytten :rolleyes:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hm... enda djur jag har är dammråttor - ibland stora som kaniner :rolleyes: En och annan åttbening förvirrar sig hit ibland också, men dom lever inte länge nog till att fotas.... B)

Så länge jag bor i en liten etta och jobbar heltid och är ensam så känns det inte rätt att ha djur (annat än dammråttorna som inte behöver den tillsynen :D). Det hade varit oschysst mot djuret.

Fotar andras istället. :angry:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tjusigt! =)

Hade du tur eller har du en bra kamera och snabba reflexer? Inte lätt att fota flygande fåglar...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Verkar ju vara bra. :mellow: Fast det hjälper ju inte mycket med en bra kamera om den bakom kameran är mindre bra... I det här fallet verkar båda vara bra! :rolleyes: Och får jag bara ett par år på mig att lära mig min nya kamera så kanske jag kan få ett par hyfsade bilder med. :lol:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Har du en kanonbild på en hamster får den vara med också :blink:

Det blev ett stort ämne, men men.

Kom gärna med ämnesförslag till restrerande månaders tävlingar. Förslagsvis via pm..

Savin; Skicka ditt pm igen är du snäll. Misstänker att det försvann vid rensningen i pm-boxen efter flytten :rolleyes:

Inte en, men två... :lol:

post-1969-1205784235_thumb.jpg

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Kanonfin bild RR, vad har du för mobil?

Instämmer! :unsure: Väldigt fint foto! :(:(

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Har du en kanonbild på en hamster får den vara med också :lol:

Det blev ett stort ämne, men men.

Kom gärna med ämnesförslag till restrerande månaders tävlingar. Förslagsvis via pm..

Savin; Skicka ditt pm igen är du snäll. Misstänker att det försvann vid rensningen i pm-boxen efter flytten :D

Fick du mitt PM nu då? :P

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tog några kort med mobilen när jag var på Kalix älvens is i em med hundarna lösa i ca 45 min. :lol:

Vad dom river av sig överskottsenergi när dom får sträcka ut i full galopp och busa. :lol:

post-144-1206030934_thumb.jpg

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.









×
×
  • Skapa ny...