Hoppa till innehåll

Att gifta sig!


J S

Recommended Posts

Tänkte jag kunde göra ett litet inlägg här under resor.

Om man som jag precis har gift sig. Kan det räknas som början på en riktig resa?

Vi stod inför präst och församling i lördags och sa ja till varandra och avslutade med en färd i cadillac -57 och en brakfest med 120 gäster. Det var redan en resa som jag sent kommer att glömma.

Vi får se hur det blir framöver. Min kära hustru har inte visat på några tendenser att inskränka mitt resande i framtiden. Både åland och sydafrika ligger i startgroparna just nu.

Jag hoppas hon inte ändrar sig när smekmånaden är slut. Men vid det här laget borde jag ju känna henne efter 17 års samvaro.

Men man vet ju inte vad som händer så fort man klämt fram ett ja vid altaret. B)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Gratulerar!

ringmärkt du med!

Det bästa är om inget ändras efter giftemålet, det är en bra indikation på att det kommer att hålla.

/Kalle

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Att det skulle behöva ta 17 år för dig att göra en ärbar kvinna av henne....typiskt dej att vara seg.. B)

Nä, stort grattis till er båda, från oss i S-hamn !

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Att det skulle behöva ta 17 år för dig att göra en ärbar kvinna av henne....typiskt dej att vara seg.. B)

Nä, stort grattis till er båda, från oss i S-hamn !

Tror nog hon va en kvinna ärbar eller inte INNAN hon träffade JS!!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Grattis ! Jag friade också men fick nej! ...............Av myndigheterna. Hon från Armenien och flykting. Dock så träffas vi nästan dagligen, Vi har haft det så nu i 11år. <_<

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Grattis :D för mig tog det bara 9 år att få hon att gå med på att gifta sig. Visst är det härligt att få en hel dag då man bara får vara i centrum med sin blivande fru B) så återigen Grattis

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

"One ring to rule them all...

One ring to find them...

One ring to bring the all and in the darkness bind them"

Välkommen till de giftas skara ^_^ Och grattis!

Själv har jag inte varit med min hona ens tre år ännu, men vi har varit gifta i snart 8 månader. Det gick liiite fortare här =)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...