Hoppa till innehåll

Vem är Rille?


Rille

Recommended Posts

Tjenare rickard. Kul att få börja följa dina jakter på netet. Tackar för senast å så syns vi till våren.... ;D

Mvh jägarn från sundom  ;)

Tjenare! Tack de samma :) Hur går det med jakten å terriern? Jo nog lär vi synas till våren, hoppas att det blir mer skjutet då ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

jo det är bara bra, själv då, har det det blivet nått i höst?

Lite fågel och en bäver, svårt att hinna med jakten med jobbet man har... Har vart ute och försökt locka ngn räv utan framgång dock, tror att Jocke med vänner har dräpt alla. eller så är man helt kass kanske

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Lite fågel och en bäver, svårt att hinna med jakten med jobbet man har... Har vart ute och försökt locka ngn räv utan framgång dock, tror att Jocke med vänner har dräpt alla. eller så är man helt kass kanske

[/quote

Har heller inte skutte så mycket, har mest sprungit med valpar i skogen men snart så... jo jocke är flitig med rävarna :D

Var är du å jobbar?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

satt å titta på er jaktbok,och fan trodde det juh var mange med rävarna,men ack så fel,ni har juh bytt skepnad ;):D :-*

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Lite fågel och en bäver, svårt att hinna med jakten med jobbet man har... Har vart ute och försökt locka ngn räv utan framgång dock, tror att Jocke med vänner har dräpt alla. eller så är man helt kass kanske

[/quote

Har heller inte skutte så mycket, har mest sprungit med valpar i skogen men snart så... jo jocke är flitig med rävarna :D

Var är du å jobbar?

Far till Tokholm ikväll, ska vara där till i mars ngn gång...(Jobbar 10 dar, ledig 10 dar)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

satt å titta på er jaktbok,och fan trodde det juh var mange med rävarna,men ack så fel,ni har juh bytt skepnad ;):D :-*

ack så fel du har för att det ä mange på bilderna :):P

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Rille: När flyttar ni in?  Blir kul med nya grannar...  Nog för att det inte var nå fel på dom förra...

Det är ju mange & Linda som ska flytta till mödis :) det är inte alltid så lätt att veta vem som är vem ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det är ju mange & Linda som ska flytta till mödis :) det är inte alltid så lätt att veta vem som är vem ;)

haha han är inte den enda.. skaffa en ansikts tatuering så man kan skilja er åt, eller får vi umgås mer så jag ser skillnaden :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det är ju mange & Linda som ska flytta till mödis :) det är inte alltid så lätt att veta vem som är vem ;)

Det fick jag veta idag av David E, Det var svärfar som hade rört ihop det lite grann...  Men det blir nog bra med Mange o Linda oxå  ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

haha han är inte den enda.. skaffa en ansikts tatuering så man kan skilja er åt, eller får vi umgås mer så jag ser skillnaden :)

Jag kan lägga en peng till en ansikstatuering, typ namnet i pannan eller dylikt  :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag kan lägga en peng till en ansikstatuering, typ namnet i pannan eller dylikt  :D

Nä de är ju lite väl häftigt ändå, de skulle ju räcka med att Rille tatuerade in en finnstövare på kinden och mange en hamiltonstövare?

.....fast de kan ju bli lite svårt att se skillnaden där åxå...helvete de är ju kört!!

Känns så jäkla dumt när jag säger fel namn, de är ju inte illa menat precis

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det är lungt grabba. säger ni mange så svarar jag ändå, det bara bilr så...

snön faller så vit här i vallen :D men det skulle sluta rättså snart, var in smhi :-

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...