Publicerat September 8, 200916 yr Hur fasiken gör man när man vill flytta ett inlägg till "rätt" tråd ifall man skrivit i "fel"??? Hur fasiken gör man när man vill radera ett inlägg man gjort??? /Micke
Publicerat September 8, 200916 yr Hur fasiken gör man när man vill flytta ett inlägg till "rätt" tråd ifall man skrivit i "fel"??? Hur fasiken gör man när man vill radera ett inlägg man gjort??? /Micke Länka din tråd i ett PM och skicak till ngn moderator och skriv var du vill ha den, så fixar det sig.
Publicerat September 8, 200916 yr Mikson, du kan skippa ditt PM, hittade din tråd och har flyttat den.
Publicerat September 8, 200916 yr Författare Mitt andra inlägg på den flyttade tråden är kvar, går det fixa/ta bort tro?? /Micke
Publicerat September 8, 200916 yr Mitt andra inlägg på den flyttade tråden är kvar, går det fixa/ta bort tro??/Micke Jag kom inte åt inlägget, men jag ser till att det kommer bort.
Publicerat September 8, 200916 yr Fixat! -"När Fantomen sover så är modsen fortfarande vakna och inloggade"
Publicerat September 8, 200916 yr Fixat!-"När Fantomen sover så är modsen fortfarande vakna och inloggade"