Publicerat Juni 7, 201016 yr På fredag kommer lilla Jordan hem. Jordan är en strävhårig Vorstehtik från Landinarnas. Fan vad kul det ska bli! Har varit utan Vorsteh alldeles för länge.
Publicerat Juni 7, 201016 yr Vi får önska ett lycka till i framtiden! en valp från landin kan inte ha vart lätt att få.. dock så kommer nog väntan att betala sig i slutändan
Publicerat Juni 7, 201016 yr På fredag kommer lilla Jordan hem.Jordan är en strävhårig Vorstehtik från Landinarnas. Fan vad kul det ska bli! Har varit utan Vorsteh alldeles för länge. Grattis! Träffade Jana i söndags.
Publicerat Juni 7, 201016 yr Författare Vi får önska ett lycka till i framtiden! en valp från landin kan inte ha vart lätt att få.. dock så kommer nog väntan att betala sig i slutändan Nej helt lätt är det kanske inte, men grävlingmördaren på bilden är morbror till jordan, så vi känner varann sen innan.
Publicerat Juni 14, 201015 yr Författare I fredags var jag till Landinarnas och hämtade min lilla jordan, L. Odette. En liten härlig krabat som genast fann sej bland 10 andra hundar o nya människor. Bilder kommer så fort kameran är upphittad.
Publicerat Juni 15, 201015 yr Visst är det jobbigt på många sätt att få hem en valp. Men det där att förvalta framtiden och alla förväntningar det finns inget bättre Grattis jag är avis
Publicerat Juni 23, 201015 yr Hallå Sitter här med med Systern (Landinarnas Ofelia) till din valp liggande nedanför soffan. Syns vi i Augusti på valpträffen?
Publicerat Juni 23, 201015 yr Författare Det är klart vi syns på valpträffen. Trots helt fel datum så ska jag dit, får helt enkelt hoppa över att sova den helgen. Måste ju börja jaga grävling 00:00 på natten.
Publicerat Juni 29, 201015 yr En något riggad bild på det lilla vilddjuret. Som om jag blev mindre avis nu Visst är dom goa i den åldern
Publicerat Juli 12, 201015 yr Gratulerar till valpen! Min tik, till vänster på bild, är också en Laninarnas! Från L-kullen, Dagny som mor.
Publicerat Juli 12, 201015 yr Författare jordan_varm.bmpjordan_med_boll.bmp Bilder ifrån gårdagen. Lilla jordan är en valp som vet vad HON vill, men det är inte alltid samma som husse vill.
Publicerat Oktober 3, 201114 yr Författare En liten uppis så här över ett år senare. Nu är lilla Jordan inte så liten längre typ högsta hunden i flocken, det är bara huvet som inte hängt med. Fåglarna har vi tagit ett brejk ifrån det är bara jobbigt med en hund som springer o skäller på fåglarna så det kanske får bli mera framöver om hon mognar till sej. Klövviltet börjar det arta sej med,inga rådjursdrev som tur är,iofs tror jag inte det är nån jättefara då hon väcker som värsta stövaren. Hittils har hon drivit älgtjur i fem minuter sen blåste jag in henne helt onödigt att börja med trettiminutersdrev i början på karriären. Grisar reser hon själv utan problem, hon är utan tvekan spuhrlaut har släppt henne på fem minuter gammal löpa och hon hojtade igång direkt. Mer kommer.