Publicerat Augusti 10, 201015 yr Hej, Kommer om ett par månader att få hem vår nya familjemedlem. En lite finnspetstik. Kommer att jaga skogsfågel och älg med den när jag är uppe hemma i norr, och mycket grävling och ev vildsvin när jag är här nere. Har vi någon annan som bor i Sthlm med sin finne eller Nobs?
Publicerat Augusti 20, 201015 yr Hej,Kommer om ett par månader att få hem vår nya familjemedlem. En lite finnspetstik. Kommer att jaga skogsfågel och älg med den när jag är uppe hemma i norr, och mycket grävling och ev vildsvin när jag är här nere. Har vi någon annan som bor i Sthlm med sin finne eller Nobs? Hej Bor i Sörmland men jobbar i stockholm. Har min andra finne som sörlänning sedan 11 år, förstår inte att fler valt rasen, kan inte tänka mig någon mer allsidig hund över huvudtaget. MVh Urban
Publicerat Februari 1, 201115 yr Jag är bara wannabe. När den äldste av våra hundar går bort vill jag ha en Nobs helst, kanske Finne. Stockholmare de senaste 21 åren men alltid Jämte. Mvh!/