Publicerat September 29, 201015 yr Såg att XXL skulle öppna i göteborg. dom söker tydligen vapen ansvarig. undra om det är svårt o få ett sånt jobb. Men hörde att dom hade haft grymt bra priser i stockholm så jag får väl hoppas på samma sak när dom öpnnar i göteborg. så jag också kan få fynda jaktgrejer till bra priser.
Publicerat September 30, 201015 yr Såg att XXL skulle öppna i göteborg. dom söker tydligen vapen ansvarig. undra om det är svårt o få ett sånt jobb. Men hörde att dom hade haft grymt bra priser i stockholm så jag får väl hoppas på samma sak när dom öpnnar i göteborg. så jag också kan få fynda jaktgrejer till bra priser. Trevligt Var i gbg kommer butiken att ligga, när öppnar dom?
Publicerat September 30, 201015 yr tikka595, Välkommen till forumet! Som vi brukar säga till alla nya medlemmar; Släng in en presentation av dig här på forumet! Alltid roligare att få veta lite om alla här på forumet! För att söka jobb där så är det väl enklast om du bara kollar av med en helt vanlig intresseanmälan till deras huvudkontor? Eller så får du väl lusläsa deras hemsida flera gånger om dagen om det dyker upp något om nya tjänster? Lycka till!
Publicerat September 30, 201015 yr Trevligt Var i gbg kommer butiken att ligga, när öppnar dom? I sisjön vid Willys ! Lite oklart om när den öppnar men i år tror jag!
Publicerat Oktober 2, 201015 yr I sisjön vid Willys ! Lite oklart om när den öppnar men i år tror jag! Gööött!!! Lite tunnt med vapenaffärer här i gbg trakten.
Publicerat November 1, 201015 yr Såg precis att det blir två butiker i Göteborg. En öppnar under hösten i Sisjön och en under våren i Bäckebol.