Publicerat Januari 8, 201115 yr Efter liiite strul så är vi igång igen. //Niclas Underbart !!höll på att få abstinens =)
Publicerat Januari 8, 201115 yr Härligt att man är tillbaka igen efter flera timmar utan att komma in.
Publicerat Januari 8, 201115 yr skönt... med all kod och databas ehm.. grejs som dök upp blir man lätt paranoid och befarar att nån militant gräsätare varit framme
Publicerat Januari 8, 201115 yr Märks direkt när foruemt fått hicka.. mobilen och hemtelefonen får spel Trevligt att det är igång igen!
Publicerat Januari 8, 201115 yr skönt... med all kod och databas ehm.. grejs som dök upp blir man lätt paranoid och befarar att nån militant gräsätare varit framme Inte en chans!
Publicerat Januari 8, 201115 yr Märks direkt när foruemt fått hicka.. mobilen och hemtelefonen får spel Trevligt att det är igång igen! Haha! Ja, tur man inte har någon sådan roll... Själv hade jag också abstinens...
Publicerat Januari 9, 201115 yr Jag var lyckligt ovetandes eftersom jag satt och "tittade" på vildsvin. Det hade INTE varit roligt att vara hemma och velat kika på favvosidan nr1 och inte kunnat komma in! Härligt att ni fixat det som strulat. Ni är Guld värda!