Publicerat April 12, 201115 yr Det finns nu ett nytt alternativ i er profilmeny som heter "Se olästa svar". (hade inte tid att hitta bå ett bättre namn när jag gjorde den... ) Funktionen visar alla trådar ni har skrivit i och som har fått nya inlägg sedan ni sist loggade in. Denna funktionen har efterfrågats i ett par omgångar och nu har jag fixat det. Den kan vara lite seg i början innan den har indexerat klart. Vi kör detta på försök och kollar att det inte påverkar databasen negativt. Mvh, Wizard - Admin
Publicerat April 12, 201115 yr Weltklasse! Bättre service får man leta efter, och extra anmärkningsvärt då jag inte betalar en krona för detta forum
Publicerat April 12, 201115 yr Författare syns inte i telefonmenyn ännu. så du vet. Den templaten är gjord på ett annorlunda sätt. Skall se om jag inte kan fixa till det där också senare...
Publicerat April 12, 201115 yr Fasen vilken service. Jag postade önskan i morse, och efter en halvtimme var funktionen up and running Det funkar dessutom helt som jag önskade :-)
Publicerat April 12, 201115 yr Funkar den även om an som jag har väldigt svårt för att logga ut...? Återstår att se. //
Publicerat April 13, 201115 yr Det finns nu ett nytt alternativ i er profilmeny som heter "Se olästa svar". (hade inte tid att hitta bå ett bättre namn när jag gjorde den... ) Mvh, Wizard - Admin Trevlig funktion. Men ett förslag vore om man även kunder rensa bort trådarna. Så man kunde följa "intressanta" tråda lite bättre mot att få se "olästa svar" i grattistråden, godmorgon och dyligt.
Publicerat April 13, 201115 yr Trevlig funktion. Men ett förslag vore om man även kunder rensa bort trådarna. Så man kunde följa "intressanta" tråda lite bättre mot att få se "olästa svar" i grattistråden, godmorgon och dyligt. dom trådarna borde fan låsas och kastas så långt norrut man bara orkar..