Wizard Publicerat Juli 7, 2011 Publicerat Juli 7, 2011 Nu är omröstningen för Scrapheap Challenge klar och vi kan nu presentera namnen baknom knivarna! bonn-kniv = killer_mouse Helan & Halvan = MarkusR skrotkniv = Puukare No name 1 = Älgflugornas Herre Vet att det var betydligt fler än fyra medlemmar som satt hemma och filade på knivar inför denna tävlingen (undertecknad inräknad) men många av oss hann helt enkelt inte klart av olika anledningar... Efter omröstningen så stod skrotkniven från Puukare som segrare med 12,46 poäng och MarkusR fick dessvärre åter igen se sig besegrad på mållinjen med ynka 0,5 poäng... Stort grattis till vinnaren och till alla deltagarna som lyckades lämna in era underbara bidrag!!! Tack för att ni fortfarande tycker detta är roligt! Till hösten kommer det att komma en ny tävling som jag skall försöka ragga sponsorer till. Den tävlingen kommer att heta Mora 700 och vara en hyllning till både Morakniven men också till den oändligt customiserbara Remington 700 plattformen. Detta temat skall man nu alltså överföra till en kniv som är baserad på ett Moraknivblad men med Remington 700 i åtanke! Puukare får en banner med Scrapheap Champion 2011 som pris! Väl mött i höst och då skall banne mig jag också hinna vara med! Vi ses i knivträsket! Citat
MarkusR Publicerat Juli 7, 2011 Publicerat Juli 7, 2011 Grattis Puukare Kan inte jag få en banner med "jaktsidans eviga 2a" Citat
kimmolilja Publicerat Juli 7, 2011 Publicerat Juli 7, 2011 Grattis Puukare o Markus R. För mig var båda värdiga vinnare men också alla som deltog. Citat
Älgflugornas Herre Publicerat Juli 7, 2011 Publicerat Juli 7, 2011 Grattis Puukare, MarkusR och killer_mouse till kul och bra tolkningar av temat. Lite trist att det var så många som fick lämna walk-over. Citat
Puukare Publicerat Juli 8, 2011 Publicerat Juli 8, 2011 OJ DÅ ! Där ser man jag som inte alls tänkte skicka in bidraget. Tack ska ni ha alla som röstat och grattis till dom andra bidragen,synd bara att det inte blev fler (skall jag säga som inte deltog i förra tävlingen). Fin fortsättning på sommaren till alla och väl mött i nästa tävling. Ett skilt tack till admin som håller i tyglarna här och tack för en banner. Citat
Lilltysken Publicerat Juli 9, 2011 Publicerat Juli 9, 2011 Jag skäms över att behöva säga det,men jag har totalt missat att det har varit tävling på forumet. Jag har nu titta igenom bidragen och (det retar ihjäl mig att tävlingen gick mig förbi)givetvis är alla knivar härliga att vila ögonen på,men du är helt klart en mycket värdig vinnare Puukare. Ett stort grattis på dig. Lilltysken Citat
Puukare Publicerat Juli 9, 2011 Publicerat Juli 9, 2011 Jag skäms över att behöva säga det,men jag har totalt missat att det har varit tävling på forumet. Jag har nu titta igenom bidragen och (det retar ihjäl mig att tävlingen gick mig förbi)givetvis är alla knivar härliga att vila ögonen på,men du är helt klart en mycket värdig vinnare Puukare. Ett stort grattis på dig. Lilltysken Tack för det,till hösten kommer ny tävling då kanske du är med. Citat
Puukare Publicerat Juli 10, 2011 Publicerat Juli 10, 2011 Grattis till vinsten, den var du värd! Tack va snällt sagt,men det va bara på tur. Citat
Recommended Posts