Publicerat November 17, 201114 yr Jag blev kontaktad av en kvinna vars löptikar har fått besök av en wachtelhane och en laikatik. Wachteln har varit rakad på ena baklåret men lite hår har växt ut. Den ena jycken har ett halvstryp halsband i läder och den andra ett "vanligt" i kamoflage. Dom finns just nu strax norr om Holsbybrunn som ligger i Vetlanda kommun, Laikan verkade inte vilja bli infångad. Osäkert om hon fått tag i någon av dom. Jag känner inte personen som fått besök men skicka PM så förmedlar jag kontakten //Mekus
Publicerat November 18, 201114 yr Författare En liten uppdatering. Jag mailade och frågade hur det hade gått och fick till svar att hundarna inte hade varit kvar när hon kom hem från jobbet igår. Jag hoppas att dom har hittat tillbaka till sin ägare //Mekus
Publicerat November 24, 201114 yr Hundarna var tillbaks samma kväll. De hade grävt sig ur hundgården för att hitta löptiken...
Publicerat November 24, 201114 yr Författare Skönt att höra! Jag tror att det var två löptikar så frestelsen blev väl för stor //Mekus