Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Köp av färdigdresserad fågelhund av Sten Rönnerling

Featured Replies

Publicerat

Hejsan !

Intresserad av att höra med er alla här om ni har egen erfarenhet eller känner nån som har köpt en färdiginjagad stående fågelhund av Sten Rönnerling ?

Vill veta för och nackdelar utifrån era erfarenheter ?

MVH: Tjäder

Publicerat

Har ingen aning men är inte det väldigt dyrt? (om den skall vara meriterat också tänkte jag...)

Vet vad som har bjudits på Jämtar som är dubbelchampions och då var det REJÄLA summor vi talar om...

Publicerat
  • Författare

Hejsan !

Priset är väl i nuläget inte så intressant utan det är mer om det är bra eller dåligt att köpa en hund av just honom. Han är ju en MYCKET välkänd, kunnig, erfaren hundmänniska.

Ni som har erfarenhet eller känner någon som köpt av honom så skriv gärna en rad. Vill ni inte "hänga ut honom"- Sten Rönnerling i tråden så skicka ett meddelande (pm) till mig.

Publicerat
  • Författare

Ingen som vet nåt ?

Publicerat

Ingen som vet nåt ?

Vet inget om detta själv, men kolla denna länken: http://ormkullens.dinstudio.se/text2_10.html

De har tydligen köpt den 2-åriga vorstehertiken Mandel av Sten Rönnerling. Du kanske kan ta kontakt med dem?

Mvh Lena

Publicerat

Tror de var därifrån en skyttekompis köpte en pointer för några år sedan o han har bara gott att säga.

Publicerat

Har stött på hundar från hans uppfödning, både korthåriga och strävhåriga vorsteh. Bra hundar, går bra på fält och med rejäl motor och som sedan kopplar av och inte gnäller när de inte jobbar. Men ingen erfarenhet av "färdiga" hundar från honom.

Publicerat

Jag har jagat hos Sten två gånger och jag har bara gott att säga om hans hundar! (och om honom också :D )

Publicerat

Har inte en aning om det här egentligen men har svårt att tro något annat än att det är bra hundar han säljer. Måste vara svårt att hålla sig i topp så länge om det är skit man säljer. Skulle vara intressant att veta priset? Skicka gärna ett pm om någon vet.