Publicerat November 22, 201114 yr Hej tänkte kolla här efter lite hjälp Min lilla Kelly nu 8 månader går fortf på ögondroppar varannan dag efter sommarens kattangrepp, hittils har de inte vatt några konstigheter att ge förräns nu ! Hon totalvägrar , hugger, biter och ryggar undan så fort det e dax Har ni några tips på tricks för att kunna ge? Börjar bli desperat mvh
Publicerat November 23, 201114 yr Hej tänkte kolla här efter lite hjälp Min lilla Kelly nu 8 månader går fortf på ögondroppar varannan dag efter sommarens kattangrepp, hittils har de inte vatt några konstigheter att ge förräns nu ! Hon totalvägrar , hugger, biter och ryggar undan så fort det e dax Har ni några tips på tricks för att kunna ge? Börjar bli desperat mvh Det är nog bara försöka lugna henne, med vänligt och bestämt våld genomföra behandlingen, hon försöker komma på olika sätt att undvika och lyckas hon så vet hon det resten av livet, vet att det är ett helsicke att hålla en sprattlande unghund som dessutom använder tänderna, katten har du väl botat med en tolva?
Publicerat November 30, 201114 yr hahaahha jag läste "öronproppar till hund" å tänkte att nu är det illa
Publicerat November 30, 201114 yr Hur länge ska du ge ögondroppar..? De är länge sen de va sommar.. Känns ioförsig fortfarande som sommar
Publicerat November 30, 201114 yr Känns ioförsig fortfarande som sommar Sant... men enl kalendern så ska de va vinter... har inte sett till nån än förvisso.. slogs med knott o mygg förra veckan o plockade en fästing idag på jycken..... Suck..
Publicerat December 1, 201114 yr Sant... men enl kalendern så ska de va vinter... har inte sett till nån än förvisso.. slogs med knott o mygg förra veckan o plockade en fästing idag på jycken..... Suck.. Ja det är ett elände! Och var är spårsnön?
Publicerat December 2, 201114 yr Författare Hur länge ska du ge ögondroppar..? De är länge sen de va sommar.. Till midsommar nästa år
Publicerat December 2, 201114 yr Till midsommar nästa år De va som fan.. Har de sytt i ögat då eller ?
Publicerat December 12, 201114 yr Författare De va som fan.. Har de sytt i ögat då eller ? Mja Fast ögondropparna är för att förhindra ögoninflammation om jag har fattat det rätt