Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mobiltelefon appar

Featured Replies

Publicerat

Mycket tack, hojta till om du vill ha någon som provkör appen.

Sent from my ST17i using Tapatalk

Publicerat

Denna app är enbart för Android och den kommer att funka från 2.3 och framåt. (använder mig av OpenGLES20 för att rendera grafiken och det finns inte fullt ut i 2.2 och tidigare)

På svenska, kommer den funka till min Xperia Active :blink:

• 4 weeks later...
Publicerat

Var hittar man appar för att göra androiden till en bilgps? Typ en Tom tom eller Navigon?

Publicerat
Denna app är enbart för Android

Diskriminering!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Publicerat

Var hittar man appar för att göra androiden till en bilgps? Typ en Tom tom eller Navigon?

På Android-market, dock kostar de flesta några penningar..

Kan dock rekommendera "waze" som är en gratis "kommunity-gps" eller vad man ska kalla det.. funkar prima och är ganska rolig :)

• 1 month later...
Publicerat
  • Författare

Har inte med jakt att göra men jag installerade TURF på min android mobil.

Ganska kul spel där man skall ta zoner utlagda på kartan. Det gäller alltså att ta zoner genom att ta sig till platsen, aktivera gps och så får man poäng för zonen och hur länge man håller zonen dvs tills någon annan tar just "din" zon.

Publicerat

jag vet en jätte cool app till app store den heter isnipe den kostar 73 kr men den är riktigt cool det visar hur mycket ditt vapen dalar först skriver du in din kaliber ora dig inte den har typ varenda kaliber som finns och sen tror jag du skriver in vilket avstånd du har ställt in kikare siktet på och sen vilken ammunition du har och till sist vilket avstånd du vill skjuta på nu och så visar den på en tavla hur mycket du ska hålla över eller under tyckte det var så coolt och den är helt redig dom har testat allt och gjort en app på det ;):)

Publicerat

Har inte uppdaterat på ett tag men jag har nu stör för lokalt väder med GPS via yr.nu (som har överlägset väder) samt manuella vädersökningar.

Har fundering på att man kan lägga upp en rutt och få vädret under rutten. Det är kul att veta vilket väder på vägen när man t ex kör till älgjakten.

GPS positionering med möjlighet att kunna skicka, med en knapp, "här är jag" typ till en annan mobil eller mail. Det kan vara bra om man har nedlagt ett vilt och någon annan skall hämta upp det, då är GPS koordinaterna automagiskt med i meddelandet!

Har även lite andra funktioner som nyttjar positionen.

Sen är det lite spårdata, läten osv samt inte att förglömma att man kan köra telefonen som en ficklampa!

Telefonen har räddat mig många gånger när strömmen har gått och man inte har en ficklampa till hands! :)

Jakttabellen är givetvis med...

Men vi får se när jag syr ihop skiten... Det är ju inte bråttom än men innan nästa säsong har börjat så är den släppt!

Publicerat
  • Författare

Låter kanon Wizard :)

Publicerat

jag är dock inte lika imponerad av Waze... Helt. Bort. Sett. Från. Den. Mycket. E. Nerv. Er. Ande. Speak. Er. Rösten så saknas det mesta som jag anser gör en navigator användbar: POIar, enkelhet i att lägga egna waypoints, OMÖJLIGHET att lägga till de flesta adresser som "Hem" m.m.

Och den drar av nån anledning mer än dubbelt så mycket batteri som andra nav-appar...

Du vet att Google Navigation ingår som standard, va? ;)

-- Mats