Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

JUDAS PRIEST

Featured Replies

Publicerat

JUDAS PRIEST ska ut på sista turnén sägs det nu. Dom har två spelningar i Sverige och hör och häpna det finns kvar biljetter till detta. Igår fans det kvar platser. Ska någon och se dom.Funderar på det får se om man kan lura regeringen på en Wekend i Storstan.

Publicerat

Jag ska gå! Nostalgirock! :-)

// gAsToN

Sent from my iPhone using Tapatalk

Publicerat

Såg dom på SRF i sommras ihop med Saxon Accept och Queensryche, saknade lite gamla godingar annars va de bra :D

Publicerat

Sist jag såg Judas Priest så var de klart sämre än innan och Robbans röst börjar se sitt slut så jag föredrar att leva på gamla minnen än att evetuellt spoilera mina goda minnen.

Många av dessa "gubb-banden" klarar inte längre av att leverera sina alster och då kan det bli lite pinsamt att lyssna på...

Ingen kritik dock, bara ett konstaterande!

Om man kollar effektracken när de spelar hur många autotuners de använder så ger det en hint... Ozzy t ex brukar ha tre stycken eftersom de inte klarar av att processa hans röst i realtid. (dvs, han sjunger nu så falskt att han måste ha en bank av dem)

För övrigt är det världens mest sålda studioutrustning sedan 10 år tillbaka... :mellow:

Dock klarar Judas Priest fortfarande av att leverera i kontrollerad miljö, dvs studio, och det hoppas jag att de gör någon fler platta. Nostradamus borde tvinga dem att göra minst en British Steel till! :P

Publicerat

Håller med Wiz! Är lite osäker om jag ska se dem igen, såg dem på SRF och det var bättre än gången innan trots allt, finns fler band jag inte tänker se med rädsla att bli besviken........Sabbath m Ozzy,AC/DC mfl.......har de hellre i saligt minne!

Publicerat

Nästan lite ambivalent, men är Rob Halford kvar? funderar på om jag ska ta bort minnet av Judas Priest när de var på hovet för si så där 25 år sen!

Publicerat
  • Författare

Nästan lite ambivalent, men är Rob Halford kvar? funderar på om jag ska ta bort minnet av Judas Priest när de var på hovet för si så där 25 år sen!

Jodå Hallford är tillbaka sen några år. Det gick inte så bra för Priest med Ripper och Hallford började spela Metal igen och helt plötsligt var han tillbaka gjorde ny plattor som heter Angel Of Retribution och senaste är Nostradamus.

Publicerat

Jodå Hallford är tillbaka sen några år. Det gick inte så bra för Priest med Ripper och Hallford började spela Metal igen och helt plötsligt var han tillbaka gjorde ny plattor som heter Angel Of Retribution och senaste är Nostradamus.

Där ser man!

Publicerat

Fast jag måste ta risken och se Sabbath i maj. Kan vara sista rycket för dom.

Mina gamla husgudar som jag har dyrkat sedan jag överhuvudtaget visste vad musik var...

Bara Ozzy håller sig på benen så...

De övriga är jag inte orolig för : )

//Danne

• 2 weeks later...
Publicerat

Instämmer Danne! Husgudar var ordet.

// gAsToN

Sent from my iPhone using Tapatalk