Publicerat Februari 1, 201214 yr Min bayrare fick spel när han stötte på en lokatt i helgen. Vi gick i ett spår för att stöta en älg framför oss, men så drog han iväg.. han tog upp på cirka 150 meters avstånd från mig och när jag hade fått upp Astron ur byxfickan var han en kilometer bort, vrålande mer än skällande... Hur som helst, när han kom tillbaka hade han en trasig klo. Skall man agera själv, avvakta, eller uppsöka veterinär? Måste säga att bilden ser lite snällare ut än vad det gör i verkligheten...
Publicerat Februari 1, 201214 yr Den klokapseln är sprucken ända in till klofalsen, så den måste bort i sin helhet. Veterinärjobb Sent from my HTC Desire S using Tapatalk
Publicerat Februari 2, 201214 yr Författare Den klokapseln är sprucken ända in till klofalsen, så den måste bort i sin helhet. Veterinärjobb Sent from my HTC Desire S using Tapatalk Härligt, Dr Krall! Jag uppskattar VERKLIGEN din närvaro på forumet, inte bara för att du är veterinär men det är ändå en viss del i det hela, skall erkännas...
Publicerat Februari 2, 201214 yr Författare Om du någon gång behöver avancerad rådgivning inom IT-säkerhet, betalningssäkerhet eller riskcentrerade kvantitativa Monte-Carlo-analyser - så är det bara att säga till Hur som helst, nu har jag en struthund som har fått klokapseln bortplockad.