Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Misstänkt stulen jakthund

Featured Replies

Publicerat

Läste detta nyss och vet inte om detta är rätt ställe att lägga in denna länk om inte så kan den flyttas, men det är en jakthund som har försvunnit misstanke finns att den är stulen. Han har hittat peijlen och den var avtagen. Hoppas verkligen att han får igen sin hund.

http://helahalsingland.se/hudiksvall/1.4380797-jagare-misstanker-hundstold

Publicerat

Det är konstigt, inget får vara ifred... Hoppas verkligen att hunden kommer hem igen,helt oskadd....

Publicerat

Så tråkigt att läsa. Hoppas han får tillbaks hunden..

Publicerat

hoppas jag med den såg ju så söt och fin ut och tycker inte ni att det är väldigt väldigt konstigt att man skäl någons hund jag tror någon har kört på den och inte vågar stå för det :angry::(

Publicerat

Usch. Det är grannmarken till mig som det har hänt man blir nervös nu . men hoppas det går bra för han..

Publicerat

hoppas jag med den såg ju så söt och fin ut och tycker inte ni att det är väldigt väldigt konstigt att man skäl någons hund jag tror någon har kört på den och inte vågar stå för det :angry::(

Då är det ju knäppt att ta med hunden, den kan ju knappast skvallra på bilföraren. Dessutom är det ju hundägaren som är ansvarig om det hänt nåt med bilen och som får stå för alla kostnader. Troligen en hundnappning, en bra hund kostar ju en del tussenlappar.

Publicerat

det är väl inte så knäppt tänk om han tar med sig den för att ingen ska hitta den och sen åker han hem och gräver ner den och vips kom den J-vlen undan :angry: men vi ska hoppas på det bästa pejlen kanske bara ramlade av och hunden blev förvirrad av mycket vittring och sprang i väg men jag vet inte det kan ha hänt nästan vad som helst men vi ska givetvis hoppas på det bästa :)

Publicerat

Tänkte på en sak nu till kaffet..var det inte snö på marken :blink:?

Publicerat

Tänkte på en sak nu till kaffet..var det inte snö på marken :blink:?

Jo. ca 3 dm är det här 1mil ifrån där han försvann :mellow:
Publicerat

Bamse förlåt om jag har varit lite hemsk i uttrycken när jag har pratat om hunden menar inget illa vill bara hjälpa komma på vad som hänt den stackars hunden :unsure:

Publicerat

Bamse förlåt om jag har varit lite hemsk i uttrycken när jag har pratat om hunden menar inget illa vill bara hjälpa komma på vad som hänt den stackars hunden :unsure:

Ingen fara :) Det är bra att du hjälper till ;):D
Publicerat

är det din hund bamse eller är det din grannes jag hinner inte redigt med :wub:

Publicerat

Det är inte min hund, Det är grannens :)

Publicerat

okej ska så klart hjälpa till ändå ;):)

Publicerat

Inga spår efter hunden .. :( Står det i hudiksvallstidning idag.

Publicerat

Jo. ca 3 dm är det här 1mil ifrån där han försvann :mellow:

Svarar något sent nu. Men dom såg inte några fotspår från den tvåbente i snön då? Där pejlen återfanns..hursom helst är det tråkigt som tusan :mellow:
Publicerat

Svarar något sent nu. Men dom såg inte några fotspår från den tvåbente i snön då? Där pejlen återfanns..hursom helst är det tråkigt som tusan :mellow:

Nej fanns inga fotspår . Men bil spår,. pejlen är slängd in i skogen står det idag :mellow:
Publicerat

då är den nog stulen men då kanske hunden lever i alla fall :) och så kanske dom kan få tag i den tvåbente :angry:

Publicerat

Nej fanns inga fotspår . Men bil spår,. pejlen är slängd in i skogen står det idag :mellow:

Hmm okej..tråkigt som sagt. Kan bara ana hur det skulle kännas om min egna hund skulle försvinna så där när man jagar :/
Publicerat

det är nog surt :unsure:

Publicerat

det är nog surt :unsure:

Publicerat

oj råkade skriva 2 gånger sorry :wub: :wub: :)