Publicerat Februari 14, 201214 yr Läste detta nyss och vet inte om detta är rätt ställe att lägga in denna länk om inte så kan den flyttas, men det är en jakthund som har försvunnit misstanke finns att den är stulen. Han har hittat peijlen och den var avtagen. Hoppas verkligen att han får igen sin hund. http://helahalsingland.se/hudiksvall/1.4380797-jagare-misstanker-hundstold
Publicerat Februari 14, 201214 yr Det är konstigt, inget får vara ifred... Hoppas verkligen att hunden kommer hem igen,helt oskadd....
Publicerat Februari 14, 201214 yr hoppas jag med den såg ju så söt och fin ut och tycker inte ni att det är väldigt väldigt konstigt att man skäl någons hund jag tror någon har kört på den och inte vågar stå för det
Publicerat Februari 14, 201214 yr Usch. Det är grannmarken till mig som det har hänt man blir nervös nu . men hoppas det går bra för han..
Publicerat Februari 15, 201214 yr hoppas jag med den såg ju så söt och fin ut och tycker inte ni att det är väldigt väldigt konstigt att man skäl någons hund jag tror någon har kört på den och inte vågar stå för det Då är det ju knäppt att ta med hunden, den kan ju knappast skvallra på bilföraren. Dessutom är det ju hundägaren som är ansvarig om det hänt nåt med bilen och som får stå för alla kostnader. Troligen en hundnappning, en bra hund kostar ju en del tussenlappar.
Publicerat Februari 15, 201214 yr det är väl inte så knäppt tänk om han tar med sig den för att ingen ska hitta den och sen åker han hem och gräver ner den och vips kom den J-vlen undan men vi ska hoppas på det bästa pejlen kanske bara ramlade av och hunden blev förvirrad av mycket vittring och sprang i väg men jag vet inte det kan ha hänt nästan vad som helst men vi ska givetvis hoppas på det bästa
Publicerat Februari 15, 201214 yr Tänkte på en sak nu till kaffet..var det inte snö på marken ? Jo. ca 3 dm är det här 1mil ifrån där han försvann
Publicerat Februari 15, 201214 yr Bamse förlåt om jag har varit lite hemsk i uttrycken när jag har pratat om hunden menar inget illa vill bara hjälpa komma på vad som hänt den stackars hunden
Publicerat Februari 15, 201214 yr Bamse förlåt om jag har varit lite hemsk i uttrycken när jag har pratat om hunden menar inget illa vill bara hjälpa komma på vad som hänt den stackars hunden Ingen fara Det är bra att du hjälper till
Publicerat Februari 15, 201214 yr är det din hund bamse eller är det din grannes jag hinner inte redigt med
Publicerat Februari 22, 201214 yr Jo. ca 3 dm är det här 1mil ifrån där han försvann Svarar något sent nu. Men dom såg inte några fotspår från den tvåbente i snön då? Där pejlen återfanns..hursom helst är det tråkigt som tusan
Publicerat Februari 22, 201214 yr Svarar något sent nu. Men dom såg inte några fotspår från den tvåbente i snön då? Där pejlen återfanns..hursom helst är det tråkigt som tusan Nej fanns inga fotspår . Men bil spår,. pejlen är slängd in i skogen står det idag
Publicerat Februari 22, 201214 yr då är den nog stulen men då kanske hunden lever i alla fall och så kanske dom kan få tag i den tvåbente
Publicerat Februari 22, 201214 yr Nej fanns inga fotspår . Men bil spår,. pejlen är slängd in i skogen står det idag Hmm okej..tråkigt som sagt. Kan bara ana hur det skulle kännas om min egna hund skulle försvinna så där när man jagar :/