Publicerat Februari 22, 201214 yr Är dessa byxor ett bra köp för detta pris? http://www.vildmarks.se/produkt/jj-shell-pants Vad lämpar de sig isf för? älgjakten,smygjakten? vilka temperaturer är de behagliga i? /Gustaf
Publicerat Mars 1, 201214 yr Är dessa byxor ett bra köp för detta pris? http://www.vildmarks.../jj-shell-pants Vad lämpar de sig isf för? älgjakten,smygjakten? vilka temperaturer är de behagliga i? /Gustaf Jag fick hem dom byxorna i måndags, Är väl inte direkt något jag skulle dra på mig när det är kallt ute, Tänkte ha mina på sommaren och sensommaren, Kanske på våren om det är varmt. Jag tycker att dom är värda pengarna.
Publicerat Mars 1, 201214 yr Helt klart värt priset. Som tommi säger så är det inte några vinterbyxor. Men perfekt från vår till höst, Ja dom är ljudlös Rekomenderas
Publicerat Mars 1, 201214 yr Ett par membranbyxor för 400 spänn... Jag skulle vara uppmärksam på andningsförmågan och passformen. Billiga membranplagg brukar vara täta som en sopsäck. Hur är det med passformen? Byxor och jaktkläder som inte är vettigt skurna med en schysst passform går fetbort i min garderob. /Må
Publicerat Mars 1, 201214 yr Ett par membranbyxor för 400 spänn... Jag skulle vara uppmärksam på andningsförmågan och passformen. Billiga membranplagg brukar vara täta som en sopsäck. Hur är det med passformen? Byxor och jaktkläder som inte är vettigt skurna med en schysst passform går fetbort i min garderob. /Må Andningsförmågan tycker jag är helt ok. Men passformen är kanske lite säckig (i alla fall på mig) Men för 400kr så får man mkt byxa för pengarna
Publicerat Mars 1, 201214 yr Författare Ett par membranbyxor för 400 spänn... Jag skulle vara uppmärksam på andningsförmågan och passformen. Billiga membranplagg brukar vara täta som en sopsäck. Hur är det med passformen? Byxor och jaktkläder som inte är vettigt skurna med en schysst passform går fetbort i min garderob. /Må Får tänka på att de e 1000:- rabatt oxå det var sommar jag tänkt använda dem till om dom inte e för varma
Publicerat Mars 1, 201214 yr Det reapriset säger en del om marginalerna som Jahti Jakt har på sina ordinarie priser Sent from my HTC Desire S using Tapatalk
Publicerat Mars 2, 201214 yr Nä, grabbar. Lägg pengarna på nått med mer kvalla. Prio på passform och komfort. Finns ju inga brallor, eller kläder för den delen, som likt en Zeiss Varipoint löser det mesta. Olka kläder för varmt-kallt, torrt-blött, rörligt-stillastående. Tror jag har 3-4 par brallor, 6-7 jackor, olika fleecejackor, underställ och västar i olka tjocklekar. Finns inga genvägar.. /Må
Publicerat Mars 7, 201214 yr Chansade faktiskt och beställde dem. Haft på mig dem idag då jag var med en kompis som skulle pilla på sin häst och de känns ok. De är lite vida i benen för mig men inte så mycket att det blir pösigt och massa extratyg som fladdrar omkring. Hade på mig tunna byxor under och märkte inte av något tapp i rörelseförmåga eller obehag, så de bör nog fungera fint för mig iaf. De är riktigt tunna (är ju skalbyxor) så de går att använda sommartid iaf och ju kallare det blir desto fler lager får man ta på sig under