Publicerat Mars 27, 201214 yr I sommras hade jag hit en kille med pemobjörn med lyckat resultat.. Nu tänkte jag kolla om det finns intresse att köra i vår igen innan det blir så varmt ute .. Jag har inte frågat han än.. ville kolla om det finns nån som vill komma först. Tänkte att det det blir roligt för hundarna den här tiden på året..( 3 mil norr hudik ) Han har björn och vildsvin och även älgkalv om han har lagat den Stoltzens hund från i sommras
Publicerat Mars 27, 201214 yr Helt klart på, försökt nå den där jeppen men inget svar, helt klart på du kan räkna in 3hundar och en prova på Stickan är liten men go! datum?
Publicerat Mars 27, 201214 yr Författare Jag prata med han idag och då sa han att det spela ingen roll vilken helg fram till tullgarn, Så jag ska kolla runt med några i närheten som jobba i sommras Så går det att spika en helg sen. Det är inga krav på antal hundar han kommer ändå.
Publicerat Maj 5, 201214 yr Tänkte höra om någon vet om det ska vara något mer test på björn, typ permo eller vajer i närheten utav norra uppland. Är sugen att testa jämten
Publicerat Maj 5, 201214 yr Författare http://www.hundtest.com/ Östhammar är väl i närheten 9 juni .. Han ska upp hit norraHälsingland men det är inte bokad än
Publicerat Maj 21, 201214 yr Författare kommit fram till nå vättigt datum? angående permodjurs testet? Nej det hänger på han men han kan inte bestämma sig ,, Jag ska till han på onsdag så får vi höra när han har tid
Publicerat Juli 20, 201213 yr Var iväg med min jämthund på 1år förra helgen, skötte sig mycket bra! riktigt roligt å se också. Grymt laddad inför björnjakten!