Publicerat April 6, 201214 yr Just nu är det störningar på ett annat system som dessvärre drabbar oss. Jobbar febrilt med att lösa problemet men kan inte garantera någon lösning än på några timmar... Bara så ni vet varför det är segt och ibland inte går att komma åt forumet. Mvh, Admin
Publicerat April 7, 201214 yr Jag får alltid ett meddelande att det är ett fel på sidan, men ser inget större fel, mer än att forumet är segt och att varje gång jag skall skriva/svara får jag fel textstil..
Publicerat April 7, 201214 yr Författare Har hittat "problemet" nu och det är avlägsnat. Kan inte skriva mer men det skall förhoppningsvis inte hända igen! Vi hade 90+Gb trafik mer i går än normalt och det kändes något kan jag säga... Både jag och Niclas fick sova betydligt mindre än planerat men så kan det bli ibland.
Publicerat April 7, 201214 yr En stor eloge till er som håller forumet igång i vått & tort Sent from my ST17i using Tapatalk