Publicerat Maj 16, 201214 yr Jag fick ett samtal igår ej under bävervak men på väg dit så hade en kompis sett dom första nyfödda älgkalvarna för året under den gångna helgen. Då vet man att föryngringen är på gång här uppe.
Publicerat Maj 16, 201214 yr Skönt att det är några som klarat vintern.. Själv har jag inte lyckats se några årskalvar ännu.
Publicerat Maj 16, 201214 yr Författare Skönt att det är några som klarat vintern.. Själv har jag inte lyckats se några årskalvar ännu. Ja, det var verkligen skönt att få sådana uppgifter. Dom kommer hos dig också så var inte orolig.
Publicerat Maj 16, 201214 yr Författare 7e maj hörde jag att dom hade sett dom första här runtomkring Kul när det är föryngringar på G!
Publicerat Maj 16, 201214 yr S姠en helt f䲳k liten rackare f姲a timmar sedan, var inte ig岠man s姠en direkt.!
Publicerat Maj 16, 201214 yr Författare S姠en helt f䲳k liten rackare f�姲a timmar sedan, var inte ig岠man s姠en direkt.! Vika tangenter att har du knapprat på med den texten??? Det är rena rama gissningstävlingen nu.
Publicerat Maj 16, 201214 yr F-b j-a tapatalk... Vissa bokstaver blir konstiga... Sag en helt ny liten kalv for ett par timmar sen..!
Publicerat Maj 17, 201214 yr Författare F-b j-a tapatalk... Vissa bokstaver blir konstiga... Sag en helt ny liten kalv for ett par timmar sen..! :lol: Nice!
Publicerat Maj 17, 201214 yr Författare nu börjar björnen jaga kalv igen då Ja, det lär dom väl göra!
Publicerat Maj 17, 201214 yr Älgkalvar..tss.. själv såg jag svalor förra helgen Svalor..... i Roslagen först nu?? Här har dom varit sedan sista dagarna i april... jag bor 50mil norr om dig??