Hoppa till innehåll

Vem är Crowfear?


crowfear

Recommended Posts

Vad gäller vapnen, så är det i ärlighetens namn hustrun som äger Tikkan, Kricon, Valmet:en, Winchestern och Mossbergarn, men eftersom hon, inför Gud, präst och hela församlingen, lovade att allt hennes var mitt, då vi vigde oss, så anser jag att jag har full tillgång till hennes vapen när jag så önskar.....det har jag också........om jag frågar först.....

Det märkliga är, att hon säger sig inte kunna komma ihåg, att hon gett nått sånt löfte, men hon var väl så gripen av stundens allvar, att hon har glömt det, det stackars värnlösa livet......

Därför anger jag helt fräckt, att jag har dessa vapen....för det har jag ju! ;D ;D

Håll med om att det är bra att ha en fru som också jagar! :D

Mvh Janne

så e de!.. tänk den som hadde de!..  :'(.... du är en lyckligt lottad man!..  ;D ;)

Mvh

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hej du..!

Jag hade också en fru som började jaga.... Hon rensade vapengarderoben när hon gick.... ;)

Som tur var, så ville hennes nästa mans-projekt inte att hon skulle ha "mina" bössor, så jag kunde köpa tillbaka de jag ville ha till en billig peng...

Nuvarande hustrun - en storstadsimport - tar sig knappt fram i skogen, så jag får vara ifred...  ;D

Välkommen ska du vara, till detta forum!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Välkommen Crowfear!

Gillar dit nick by the way..

Själv rekryterade jag min hustru från Danmark (Skåne) och hon förde två vapen i hemmet. Nu har hon fler  ;D Dessvärre så mörkade hon att hon var vänsterskytt under rekryteringsprocessen så det har satt lite käppar i hjulet för mej  ;D

Skämt osido, har sålt av en del grejer så nu har jag nog faktiskt plats i min egen vapengarderob för nya projekt.. dock är jaktbudgeten hårt dränerad så jag får nöja mej med att fantisera.

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

så e de!.. tänk den som hadde de!..  :'(.... du är en lyckligt lottad man!..  ;D ;)

Mvh

Japp! Det är jag. ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hej du..!

Jag hade också en fru som började jaga.... Hon rensade vapengarderoben när hon gick.... ;)

Som tur var, så ville hennes nästa mans-projekt inte att hon skulle ha "mina" bössor, så jag kunde köpa tillbaka de jag ville ha till en billig peng...

Nuvarande hustrun - en storstadsimport - tar sig knappt fram i skogen, så jag får vara ifred...  ;D

Välkommen ska du vara, till detta forum!

Åh fan!.. ja, hon visste var hon skulle sätta in smällen då... :-[

Tur att det löste sig då i alla fall, även om det kostade en liten slant.

Tackar för välkommnandet! :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Välkommen Crowfear!

Gillar dit nick by the way..

Själv rekryterade jag min hustru från Danmark (Skåne) och hon förde två vapen i hemmet. Nu har hon fler  ;D Dessvärre så mörkade hon att hon var vänsterskytt under rekryteringsprocessen så det har satt lite käppar i hjulet för mej  ;D

Skämt osido, har sålt av en del grejer så nu har jag nog faktiskt plats i min egen vapengarderob för nya projekt.. dock är jaktbudgeten hårt dränerad så jag får nöja mej med att fantisera.

Mvh!

Tackar! :D

Jaha, det var lite "dolda fel" där.. ;)

Ja det där med projekt och jakt och budget går aldrig ihop, men man klarar sig bra på snabbmakaroner och havregrynsgröt... ;D

Mvh

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

JA!

Dolda fel tänkte jag inte på.. ska genast lägga fram det så får vi se hur många blåa ögon Hipshot har i morgon  :-

Jag fixar nog snabbmakaronerna o havregrynsgröten men hustrun medförde två tonåringar även och de lär protestera..

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

JA!

Dolda fel tänkte jag inte på.. ska genast lägga fram det så får vi se hur många blåa ögon Hipshot har i morgon  :-

Jag fixar nog snabbmakaronerna o havregrynsgröten men hustrun medförde två tonåringar även och de lär protestera..

Mvh!

Inte då! Säg bara åt dom att ta dubbla portioner i skolan för det blir ingen middag senare, skicka även med dom tomma matdosor som dom får fylla åt dej.... ;D

Föresten,du vet att det är jäkligt svårt att sikta med bägge ögonen igenmurade va?

Vänta med påpekandet om dolda fel tills jaktsäsongen är över....då gör det ju inte lika mycket.. :-

Mvh Janne

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Inte då! Säg bara åt dom att ta dubbla portioner i skolan för det blir ingen middag senare, skicka även med dom tomma matdosor som dom får fylla åt dej.... ;D

Mvh Janne

Men vafan!! En mentor, guru och idol i största allmänhet som reggat här???

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

japp crowfear har lärt sig av sina misstag ::) ;D ;D ;D

mvh, samme

Hmmmm.....ja.. :-

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 years later...

Vilken tur att jag, med lite om och men, lyckades hitta hit! Har fått mig en del goda skratt av att läsa inläggen. :D "Kråk skräcken", du har ju hängt med ett tag, men välkommen ändå! - även om jag är lite sent ute... :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...