Hoppa till innehåll

Briley tuber..


Hipshot

Recommended Posts

Jepp :o

Men hyser du tveksamheter så provskjut dina Rioplugg, skulle förvåna mej om du kan påvisa ngr stora brister.. visst kommer du att finna luckor men inte stora nog att en kråka ska överleva.

På längre håll har du nytta av högre hastighet på haglen, där bommar man oftast bakom :unsure:

Sen är ett tips att om du vet att du ska stå och mula kappor vid uven, ratta i trängre borrning i bössan så får du fler hagel i kråkan.

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Men hyser du tveksamheter så provskjut dina Rioplugg, skulle förvåna mej om du kan påvisa ngr stora brister.. visst kommer du att finna luckor men inte stora nog att en kråka ska överleva.

Nog trillar de i backen men måste nackas. Så dör gör de ju iaf.

Tycker om då de e stendö i skottet.

Men åter till tuber!!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

.....nu måste jag ut o skjuta bara därför :lol:

Ååååååååååå så lessen ja ble :lol::D

Hagelskyttets värsta fiende NR1, Hjärnan

Ju mer man tänker desto mer bomm!!

JAPP!

Bom på bom o sen bakom bara för alla dessa griller i huvve.

Håller fortf på att Rio suger.

Kan ju vara en tillfällighet då mina rio trapp o skeet på bana funkat helt klanderfritt!

De va därför ja köpte jaktskott us:6 30g men de ångrar jag o har 400 erfarenheter av de!

Men lite ilsken o slutat änvända hjärnan trilla fågel på avstånd som med en Brileytub o raka sidsvingar (med RIO).

Kanske ska köpa mig ett par BRILEYtuber ändå :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Har jämfört Briley spectrum full å extra full med beretta original(ej förlängda), i min Urika ,tro det eller ej men beretta chokerna gav finare träffbilder, samma sak i kompisens, men han har optimachoker,beretta finare svärmar än briley.Nu ska man ju inte stirra sig blind på det här, det e ju inte säkert att det blir samma resultat i en annan byssa. Nån som har nån erfarenhet om det gör nån skillnad med portade choker........?????

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.
×
×
  • Skapa ny...