Hoppa till innehåll

Vilka ska till swedishgamefair.se


Malla

Recommended Posts

Vem av er jakt & vapenbröder tänker besöka mässan?

Själv så "jobbar" jag med Vorsteh-tillställningar under fredagen och det hade varit kul att hälsa på er.

Välkomna till montern och till Tullgarnsapporten vilken kommer att vara en riktigt kul och utmanande övning med chans att att tjäna kulor om man har en bra hund eftersom vinsten är som följer:

1:a pris: STARTPOTTEN, hur mycket? Beroende på hur många som startat under dagen.

SVK Östra har lagt startpotten om 500:-/dag som ökar i värde med 50:-/anmäld startande.

Ev. vinstskatt betalas av vinnaren.

2:a pris är en BARON Gamebag, sponsrat av BARON

3:e pris valfri bok av Jeppe Stridh eller Anders Landin

Startavgift 100:- per start varav hälften går till vinnaren :o

Träna nu era hundar!!!

Forderung_14.jpg

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • Svar 138
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Hipshot

    24

  • Stojjan

    14

  • orjant

    12

  • jansson67

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hmm kanske kunde vara ngt.. Vann ett sånt där jippo för några år en på just Tullgarn. Priset var en "årsförbrukning" fågelpatroner, gissa om man vart gruvligt besviken då man senare kvitterade ut 100 patroner :oB):D

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hmm kanske kunde vara ngt.. Vann ett sånt där jippo för några år en på just Tullgarn. Priset var en "årsförbrukning" fågelpatroner, gissa om man vart gruvligt besviken då man senare kvitterade ut 100 patroner :D:):)

Mvh!

Det är ett väldigt kort år för vissa här..................... :o

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Vi är flera som ska upp och förlusta oss bland bössor och annat skoj. Ska starta tysken på terrier race och det är kul vill jag lova.

Ska ha möte med björnhundsklubben sydavd. och grytträning. så det blir allt att ha med sig hundarna upp.. :o

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Då jag bara jagat i ett år har jag aldrig varit där. Är det bra? Brukar det vara något att hänga i granen?

Vad säger ni som varit där?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Brukar vara en hel del kul prylar att klämma och känna på. Slutar alltid med att man kommer hem med saker som man bara med tvekan behöver.. skitkul att lulla runt bland de olika nasarna OCH generalagenterna och pruta på prylar <_<

Gjort en del lysande affärer på mässor faktiskt.. önskar man hade en bättre jaktbudget!

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Märkligt att det inte är mer fart i denna tråd!

Jag tänkte iaf göra reklam för Webjaktskolan på Svenska Jägareförbundet! Vi ska, om allt löser sig vilket det borde göra, banka björn iår :)

Fredag och lördag så är webredaktören + moms där och söndagen så utgörs Webjaktskolans jaktbetjäning av Firma Hipshot o Jansson67!

De ni!

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ja men datumet är så dumt lagt för denna träff så inte undra på. Den är precis innan folk ska gå på semester och kanske jobbar lite extra eller som jag har extremt med plugg. Finns ingen möjlighet för mig att åka.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag tänkte åka dit på lördagen.

Men då kanske det blir Söndag istället och säga hej till Hipshot och Jansson67.

Men vågar jag verkligen missa mors dag? :) (Missar den iofs inte. Mor lär säkert följa med. Även far och bror.)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Märkligt att det inte är mer fart i denna tråd!

Jag tänkte iaf göra reklam för Webjaktskolan på Svenska Jägareförbundet! Vi ska, om allt löser sig vilket det borde göra, banka björn iår :rolleyes:

Fredag och lördag så är webredaktören + moms där och söndagen så utgörs Webjaktskolans jaktbetjäning av Firma Hipshot o Jansson67!

De ni!

Mvh!

Jo du, kan inte mycket annat än bli bra!!!

Måst värn´för bjärn!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Lär finnas i Kopovklubbens monter under fredagen och halva lördagen (skall därefter uppmäksamma min och hustruns 10-åriga brölloppsdag :rolleyes:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Lär finnas i Kopovklubbens monter under fredagen och halva lördagen (skall därefter uppmäksamma min och hustruns 10-åriga brölloppsdag <_<

Hmmm vilket fjant, man kanske får börja i Kopovhörnet på lördagsmorgonen så man får några Kopovskrönor :rolleyes:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Åker nog dit på lördagen, ska terra Stojjan och Carl Corro i Kopovmontern, Schenan i Stockholm Jaktcenters monter och dricka kaffe med herrarna i Webjaktsskolans monter.

Vill någon samåka från Stockholm?

Hör gärna av er. :angry::D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

var sugen på låta terriern vinna deras race,men låter nån noskvalster hund ta chansen istället..ska väl dit och härja dock blire kul vem som har godast godis av kopov klubben eller data jannarna :D blir å säga hej å snatta nått :angry:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

jag ska till tullgarn men inte förns på lördagen :angry:

och se när terrierna jobbar

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Självklart ska man till Tullgarn. Får sen om någon av ungarna vill följa med, annars kan det vara lungnast att gå själv. Ska bli kul ialla fall.MVH Erik

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hmmm vilket fjant, man kanske får börja i Kopovhörnet på lördagsmorgonen så man får några Kopovskrönor :D

Hmpf...fjant....passa dig du så jag inte avslöjar hur det gick för dig i torsdags...just fn det finns ju till allmän beskådan i annan tråd.

Förresten du kan väl rasta mina hundar under lunchern i dag, jag kanske blir sen hem... :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ja i det båset serveras inget annat än skrönor :D

*hukar bakom tangentbordet*

Mvh!

SUCK...Hippen pippen...kanske skall spöa dig i björnskytte....igen B)

Förresten, tror du tofsen din klarar alla dagar på Tullgarn, hörde att det finns "skottpengar" på den, sista budet var 1000 kr :D:D

Kanske skall höja. Calle är du med och finansierar 1500 kr till den som ger oss Hippens tofs så vi kan smycka montern med den B)B)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

SUCK...Hippen pippen...kanske skall spöa dig i björnskytte....igen B)

Förresten, tror du tofsen din klarar alla dagar på Tullgarn, hörde att det finns "skottpengar" på den, sista budet var 1000 kr :D:D

Kanske skall höja. Calle är du med och finansierar 1500 kr till den som ger oss Hippens tofs så vi kan smycka montern med den B)B)

Tjena!

Höjer till 1500:- :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Den här tråden vart plötsligt ruskigt obehaglig, håll er till ämnet nu flickor annars kommer Hipshot Moderatorn och tar er i örat :D:D:D

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.









×
×
  • Skapa ny...