Hoppa till innehåll

Vem är Herbert?


Herbert

Recommended Posts

Jo vem är Hebbe då??

24år och bor i centrala sthlm men är helt felplacerad, skogen och landet är var jag hör hemma..

Jobbar på medicin akuten på ett stort sjukhus i sthlm samt pluggar, blir narkos/ambulanssjuksyrra när ja e klar.

Jakten bedriver jag på drygt 1300hK i östgötaskogarna nedanför Finspång och består mest och helst av jakt efter dovvilt. Jagar uteslutande med kulvapen samt med min kombi när det kan tänkas vara bra med hagel. Hagelskytte bedriver jag inget så den bössan samlar damm och har gjort så senaste åren. Är Noslerfanatiker  ;D

Kul med ett nytt forum att läsa på och det verkar vara en hel hög Robsoftare här oxå.

3006 & 9,3x62 användare, då givetvis med Nosler i magasinen  ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Hej och välkommen!

Passar på att tacka för senaste rön från Herbert & Mecke´s Testing Center. Riktigt underhållande och nyttigt.

Tack!! Kul med alla positiva röster, det blev mkt mer seriösare med de som först var tänkte som lite pangpang i tidningar  ;D Men vi lovar att det kommer mera tester av olika kulor i de kalibrar vi har hemma iskåpen. 3006, 308, 7,57,8x64,9,3x62...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...