Hoppa till innehåll

Hoppas ni vill se...


Seger

Recommended Posts

  • Svar 57
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Seger

    36

  • lsjonsson

    6

  • hulken

    3

  • Hallen

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

jädrigt granna bilder måste jag säga....satt precis och satte in jaktbilder i mitt jaktalbum...jag vet att far min har mina kort på sin data, kan ju försöka plita in några om det inte är för svårt....

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

oja! snart är dt dags att gå mil fter mil för att lyssna på uppflogen=)  ;D

Givetvis hulken så ska man se den äldre hunden jobba och man lär få gå åtskilliga mil innan hösten är slut och man får ta på sig laggarna och staka sig runt och spana uppe i topparna.

;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

glömde tilläga, kanonfina bilder!!! dock lite farliga med take om man kommer se dem sådär i april maj då det är låååååååååååååååååångt kvar til jakten. långt kvar till allt roligt för den delen..

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Fy vad taskig du är Seger Här håller man på och funderar hur man ska få tiden att gå till den 25/8 också gör du bara väntan svårare. :)

Fina bilder, mellan 30/8-3/9 ska jag vara i de där trakterna och jaga, när värsta klungan med folk åkt därifrån.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Fy vad taskig du är Seger Här håller man på och funderar hur man ska få tiden att gå till den 25/8 också gör du bara väntan svårare. :)

Fina bilder, mellan 30/8-3/9 ska jag vara i de där trakterna och jaga, när värsta klungan med folk åkt därifrån.

Menar Du att livet är bra orättvist ibland?

;) ::)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Kanonbilder!!!!

Såg ut att vara ett häftigt fågelvatten.. Men kronologin strular något om man ska vara gnällig, bytet dvs bilden på änder, är inte taget vid premiären utan betydligt senare på hösten då de bytt kläder ankorna.

Men skit samma, häftigt iaf!!!

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tack för att ni tycker om bilderna  :)

Men kronologin strular något om man ska vara gnällig, bytet dvs bilden på änder, är inte taget vid premiären utan betydligt senare på hösten då de bytt kläder ankorna.

Jo, du har helt rätt.

Bilden är tagen just innan flytten i November, då hanarna bytt "kläder

Fina bilder, mellan 30/8-3/9 ska jag vara i de där trakterna och jaga, när värsta klungan med folk åkt därifrån.

Jag kommer nog inte att besöka dessa områden själv denna höst, då området blivit alldeles för känt. :(

Det finns bättre områden där man jagar nästan helt själv, ovan odlingsgränsen :D

10 månader! Tar gärna emot tips av dig!

Det var med viss hjälp av den gammla hunden, ska tilläggas.

Erax sekundera bakom Niro och fick vara med och resa tjädern när den fälldes.

oja! snart är dt dags att gå mil fter mil för att lyssna på uppflogen=)  ;D

Hulken, skaffa fågelhund ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

oja det ska jag...men det har varit lite kämpigt att komma överrens om ras, eftersom jag fortfarande bor hemma med mor och far så har man inte fria tyglar..inte i en lägenhet iaf..mitt hjärta ligger åt finnspets medans mor har deklarerat att det aldrig kommer ske så länge jag bor i samma hus som hon, men en irländsk setter är den enda jaktrasen som hon går med på..så vem v et, till våren kanske det springer en liten valp här hemma ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.









×
×
  • Skapa ny...