Hoppa till innehåll

Honda CR-V


KungCocos

Recommended Posts

Jag har en Honda CR-V årsmodell 2006 som jag är himla nöjd med. Den är som något mellanting mellan jeep och personbil och det är en sådan bil jag behöver. Den körs till 75% på asfalt och 25% på grusvägar. Så varför köra en ren jeep när man inte behöver...

Denna drar ca 0.75l/mil (diesel) vid blandad körning. På landsväg har jag haft nere den på 0.47l/mil, men då går det inte fort....

post-1969-1229173119_thumb.jpg

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Stämmer nog bra, jeep har satsat på skogshållning i stället... <_<

*ASG* :o

Jag satte på 17" med 255/55 sommardäck (+10mm ET) på min CR-V. En dag kom det en Volvo T-5 upp i baken som ville "leka" i Brösarps backar (svängilisväng väg) så jag ökade o ökade tills han började ploga m framhjulen i svängarna, då ökade jag ytterligare 10km/h. Efter det ville snorvalpen inte vara med o leka längre. :huh:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Önska inte för mycket, Hippen vet hur taskigt väder vi kan ha efter en jakt i mindre snöstorm ett år.

"Mindre" snöstorm? Lägg av RW, hela j-la Skåne var ju lamslaget, erkänn att den var rätt rejäl ;)

Mvh!

post-241-1229335214_thumb.jpg

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

"Mindre" snöstorm? Lägg av RW, hela j-la Skåne var ju lamslaget, erkänn att den var rätt rejäl :lol:

Mvh!

Ok, det var skitväder. :(

Noterar att MaxW, RW (m Assi) och Hippen på samma bild... :(

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ok, det var skitväder. :(

Noterar att MaxW, RW (m Assi) och Hippen på samma bild... :(

De riktiga jägarna dvs inte de som fick ryggont, snuva och alla krämper folk fick där på morgonen innan jakten :lol:

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

De riktiga jägarna dvs inte de som fick ryggont, snuva och alla krämper folk fick där på morgonen innan jakten <_<

Mvh!

Antar att jag får inkludera mig i det gänget - fast norr om skånegränsen med bara sommardäck på bilen... <_< En whisky framför brasan var iofs inte fel det heller..... :wub:

//K9

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...