Hoppa till innehåll

Fototråden


Jämta

Recommended Posts

En av Sidensvansarna satt i posé som är i våran trädgård o plockar bär. Vi kan ha allt mellan 1-8 st samtidigt i buskarna.:wub: Fotot togs igår kväll.

WP_20170801_20_26_51_Rich_LI.thumb.jpg.760c2b7ae5948d276e296f06a31de7e5.jpg

 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Utanför entrén står en stor kruka med bl a rosor. Den ena rosen var så perfekt att  jag ville ta ett par bilder med mobilen.. 

Bilderna på rosen blev suddiga, men på en av bilderna såg jag en fluga på en ros bredvid den som var fin... 

 

IMG_20170802_191210_01.jpg

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Strömmande vatten är nog oslagbart vackert för en fisketokig från Åland. Det finns ju knappt det här. Brukar du fiska öring där?

/Filip

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

21 minutes ago ÅlandsFilip sa:

Strömmande vatten är nog oslagbart vackert för en fisketokig från Åland. Det finns ju knappt det här. Brukar du fiska öring där?

/Filip

Ja jag brukar få till en vecka där varje år, sjukt fin öring som oftast går att lura på torrfluga!

I år blev det tre dagar och jag fick väl 10 öringar över kilot med en topp på ca 2, alla på torrt.

  • Like 1
  • Sad 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

2 hours ago otterdalen sa:

Ja jag brukar få till en vecka där varje år, sjukt fin öring som oftast går att lura på torrfluga!

I år blev det tre dagar och jag fick väl 10 öringar över kilot med en topp på ca 2, alla på torrt.

Filip, read and weep :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Vad är på g här? Spionage? :o

:lol: 

Men jag undrar hur och när den kom dit...? Finns inga spår som antyder vart den kom från. :huh:

 

IMG_20170826_121934.jpg

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

7 minutes ago shamani sa:

Vad är på g här? Spionage? :o:lol: 

Men jag undrar hur och när den kom dit...? Finns inga spår som antyder vart den kom från. :huh:

Hur har du lyckats få upp en snigel dit??? Utrustad med spionkamera kanske???;):lol:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

2 hours ago lsjonsson sa:

Hur har du lyckats få upp en snigel dit??? Utrustad med spionkamera kanske???;):lol:

Jaa, du... Har ingen aning om hur den kom dit. Det är en bit ner till marken, dessutom... 

Men det kanske bara är en fönstertittare... :lol:

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

6 hours ago shamani sa:

Jaa, du... Har ingen aning om hur den kom dit. Det är en bit ner till marken, dessutom... 

Men det kanske bara är en fönstertittare... :lol:

Ja, den måste ju vara det!:rolleyes::lol:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jaa, vad säger man? Fönstertittaren sitter kvar än. Idag har jag mätt hur långt från bågen den sitter -  2,7 cm från vänster och 45,7 nerifrån. Ska kolla imorgon om den sitter på samma ställe. 

 

IMG_20170828_174425.jpg

  • Haha 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

1 hour ago shamani sa:

Jaa, vad säger man? Fönstertittaren sitter kvar än. Idag har jag mätt hur långt från bågen den sitter -  2,7 cm från vänster och 45,7 nerifrån. Ska kolla imorgon om den sitter på samma ställe. 

Haha! Fönstertittare!:P:thumbsup:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.
×
×
  • Skapa ny...