peterHBG Posted January 24, 2009 Posted January 24, 2009 är det här man kan locka med hundförare med hund på jakt om jag tänkte jaga en liten mark imorgon ca 50ha hade det funnits någon i ntresserad hundförare+hund som kunnat vara med Hunden måste ju vara någon form av kortdrivare tänkte bara kolla intresset Quote
Roger L Posted January 24, 2009 Posted January 24, 2009 är det här man kan locka med hundförare med hund på jakt om jag tänkte jaga en liten mark imorgon ca 50ha hade det funnits någon i ntresserad hundförare+hund som kunnat vara med Hunden måste ju vara någon form av kortdrivare tänkte bara kolla intresset Eftersom man bor i trakten, var jagar Du då? Kan kanske vidareförmedla kontakt med en wachtel. Roger Quote
peterHBG Posted January 24, 2009 Author Posted January 24, 2009 östra ringarp om det säger dig ngt men denna gång blev jag ikväll med bjuden på en annan jakt så jag kommer att lägga ut nästa jakt tillfälle Quote
Recommended Posts