Hoppa till innehåll

Wachtelvalp


Guest Gråhund_

Recommended Posts

Guest Gråhund_

Hej!

Bestämmt mig nu å det blir wachtel pga att den är så allround. Ska börja som jaktelev nu till sommaren och vill ha en valp som kommer från bra jagande föräldrar på allt klövilt ( VIKTIGT ATT DEM JAGAR VILDSVIN ) även eftersök. Även apportering om valpen skulle vissa bra annlag för det!

Är det någon som har något tips på valpar som är till salu, eller någon bra komination som är parad? Tipsa gärna mig!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hej!

Bestämmt mig nu å det blir wachtel pga att den är så allround. Ska börja som jaktelev nu till sommaren och vill ha en valp som kommer från bra jagande föräldrar på allt klövilt ( VIKTIGT ATT DEM JAGAR VILDSVIN ) även eftersök. Även apportering om valpen skulle vissa bra annlag för det!

Är det någon som har något tips på valpar som är till salu, eller någon bra komination som är parad? Tipsa gärna mig!

Halloj! Jag såg en annons som intresserade mej mycket, tyvärr funkar det inte för mej just nu.

Men för dej kanske det kan va nåt?

Annonsen lyder; Wachtel tik 3,5 år, driver allt 10-15 min. Barnkär å går bra med andra hundar.

Pris 4000.- kan diskuteras!

Ring; 0735992256

www.jakförmedling.se

Jakthundar-säljes.

Vänligen!

Ingo

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Värt att kolla kanske, men ta reda på så mycket som möjligt om varför hunden säljs. En tämligen fungerande wachtel för 4000:- låter ju nästan för bra för att vara sant <_< Men absolut värt att kolla.

Annars kan jag rekommendera att ta kontakt med Jensa här på forumet, hans wachtlar är helgrymma <_<

Sen ska väl MKJ här på jaktsnack para sin Saurus inom en snar framtid.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...