Hoppa till innehåll

Bra att ha?


Alfie

Recommended Posts

Haha

Dom är tokiga där borta!

"Bra att ha när du går ut med hunden eller hämtar posten...."

/Nicke

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

ja herregud... :D

Men lite frän var den faktiskt, men jag funderar mest på hur dom kom fram till själva tanken att göra den.. ^_^

Mvh cow-boy-98.gif

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

ja herregud... :D

Men lite frän var den faktiskt, men jag funderar mest på hur dom kom fram till själva tanken att göra den.. :D

Mvh cow-boy-98.gif

Är väl inte så svårt... Man ska ut med hunden mitt i natten.. och tar med sig ficklampan.. Och så dyker det t ex upp en räv! Hur många gånger har man inte tänkt då att "Fn, om man inte skulle bygga om ficklampa så den kunde göras om till en pangare.. ?"

:D :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Är väl inte så svårt... Man ska ut med hunden mitt i natten.. och tar med sig ficklampan.. Och så dyker det t ex upp en räv! Hur många gånger har man inte tänkt då att "Fn, om man inte skulle bygga om ficklampa så den kunde göras om till en pangare.. ?"

:D :D

Ja naturligtvis !

Så är det ju ! :D

Mvh cow-boy-98.gif

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tycker den var kreativt byggd och har sin lilla tjusning, såg väldigt lätt ut, cool pryl som jag säkert köpt men inte vetat varför, avlivningsvapen i bilen kanske

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tycker den var kreativt byggd och har sin lilla tjusning, såg väldigt lätt ut, cool pryl som jag säkert köpt men inte vetat varför, avlivningsvapen i bilen kanske

*

Skulle faktist vara väldigt behändig i handsfacket :) +1

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

*

Skulle faktist vara väldigt behändig i handsfacket ;) +1

Eh.. varför skulle inte en 44:a eller 357:a funka lika bra? Eller behöver ni full auto för att göra processen kort med diverse rådjur och älgar ni kanske stöter på efter vägarna :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Eh.. varför skulle inte en 44:a eller 357:a funka lika bra? Eller behöver ni full auto för att göra processen kort med diverse rådjur och älgar ni kanske stöter på efter vägarna :wub:

Men duu Kroken!

44:an och 357'an har ju ingen ingbyggd ficklampa...

En klar villha-pryl men det vete fanken vilket användningsområde man ska yrka på..

Grytpicka lät i.o.f.s. trovärdigt.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Eh.. varför skulle inte en 44:a eller 357:a funka lika bra? Eller behöver ni full auto för att göra processen kort med diverse rådjur och älgar ni kanske stöter på efter vägarna B)

såklart kommer den i 44 elelr 357 kan jag gärna tänka mig en i kalibern :blink:.

men hey, ifall det blir inbrott i bilen, så kommer en revolver/pistol ha mycket större risk eller ja den kommer definift att bli stulen om rånaren ser den, men en svart plåtburk kanske inte är lika aktraktiv ? :blink: + e den mera behändigare :lol: du har ju ficklampa, stock, highcap magasin i ett oskyldigt liknande föremål. : )

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Eh.. varför skulle inte en 44:a eller 357:a funka lika bra? Eller behöver ni full auto för att göra processen kort med diverse rådjur och älgar ni kanske stöter på efter vägarna :D

Fördelen är att ingen ser att det är en auto pistol som finns där, om man nu skulle ha den där mer permanent, vilket inte är tillåtet förstås, nja du förstår nog vad vi tänkte på.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...