Hoppa till innehåll

Intresse på apporteringsvilt?


Guest Schnaps

Recommended Posts

Hej. Mitt namn är Patrik Trulsson. Jag sysslar en del med jakt och har lite funderingar på hur stort intresset är för apporteringsvilt. Jag jagar vid en avfallsanläggning och mycket av viltet läggs bara åt sidan. Men nu undrar jag om där finns någon som är intresserad av detta.

// Patrik Trulsson

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hej. Mitt namn är Patrik Trulsson. Jag sysslar en del med jakt och har lite funderingar på hur stort intresset är för apporteringsvilt. Jag jagar vid en avfallsanläggning och mycket av viltet läggs bara åt sidan. Men nu undrar jag om där finns någon som är intresserad av detta.

// Patrik Trulsson

Gå in på vovve.net och skriv i jaktforumet att du har apporteringsvilt.Där finns många som tränar men ej har tillgång till vilt.Du kommer att sälja allt du har.Lycka til

Mvh/Dickl

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tjena har gjort det men dom klassar det som en annons tyvärr fattar inte hur dom kan göra det när man bara frågar om intresset finns!

Gå in på vovve.net och skriv i jaktforumet att du har apporteringsvilt.Där finns många som tränar men ej har tillgång till vilt.Du kommer att sälja allt du har.Lycka til

Mvh/Dickl

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Kul!

Vi är några stycken som jagar i avfallsanläggningar runt om i landet..

Jag blir av med nästan varje fjäder, kajorna och korparna är väl inte så jättepoppis men kråka och trut går iväg hur lätt som helst..

Var i landet håller du hus, har ev ngr kontakter åt dej..

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag finns i Jämtland närmare sagt på Frösön. www.f4hundcenter.se

Kul!

Vi är några stycken som jagar i avfallsanläggningar runt om i landet..

Jag blir av med nästan varje fjäder, kajorna och korparna är väl inte så jättepoppis men kråka och trut går iväg hur lätt som helst..

Var i landet håller du hus, har ev ngr kontakter åt dej..

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...