Hoppa till innehåll

tatueringsfantaster?


zorox

Recommended Posts

  • Svar 193
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jezzica

    19

  • killer_mouse

    12

  • wonderboy

    12

  • shamani

    11

tackar :mad: fan skissar redan på en ny

Ja det är det farliga har man gjort en så vill man ha fler :(

Min nästa tatuering blir min hund krut på underarmen Flex sitter på den andra B)

Mvh.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ja det är det farliga har man gjort en så vill man ha fler :mad:

Min nästa tatuering blir min hund krut på underarmen Flex sitter på den andra :(

Mvh.

jo tack jag märkte det strax efter jag såg slutresultatet B)

enda nackdelen med tatueran var att han var engelsman samt hade nån rolig svårförstådd dialekt speciellt när man är som mej och koncentrerar sej på att inte få panik pga nålen

fixa en bra ovanlig font till texten flex bara så du inte tar standard bara

annars så kommer det passar riktigt bra med vovven å flex

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Jag har en:

post-4568-1258029902_thumb.jpg

är de din? de va en av dom ståtligaste ja har sett! du måste vara stolt!!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

till hösten blir de en ny tatuering ;) har lite olika tankar angående nästa tatuering. funderar på att bygga på den ja redan har B)

post-347-1280408593_thumb.jpg

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag är ockås sugen på ett par nya... Har en på h överarm med indianfjädrar och en ros. Den börjar se lite "deppig" ut... ^_^ Har dock ingen bild som är bra nog att lägga upp.

Min syster har en pojkvän som tatuerar... B)

Såg att det fanns några rikigt fina som några har. =)

Här finns massor att kolla in! Gratis är det också. ;)

www.gaddad.se

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

de är en tradition som har många tusentals år på nacken ^_^

Ja, jag vet det och jag har aldrig kommenterat någons heller!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Jag har två styck. En på bröstet och en halfsleeve (runsten). Håller på att funderar ut vad jag ska ha för motiv på vänstra sidan (från armhålan, ner längsmed revbenen till höftkulan typ. Funderar på Asgårdträdet i metalstuk. Typ: http://www.unleashed.se/yggdrasil/index.ph...3&Itemid=30 fast lite ändringar ^_^

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Har två stycken jag med, den på armen är gjord för 14 år sedan, han som gjorde den dog ett halvår efter att han öppnade sin studio, tragisk i en sportflygsolycka..... Lämnade fru och 4 barn efter sig :) Den ska bli modifierad/byggas på nån gång....

Den på ryggen gjorde jag för 8 år sedan, tanken va att den skulle se ut som den gör nu, men blir bara mer och mer sugen på att fylla på med skuggor i den.....

post-4191-1283848781_thumb.jpg post-4191-1283848883_thumb.jpg

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag har en som går runt höger överarm . motivet är Midgårdsormen som slutar huvud mot huvud med det keltiska teknet för tur i mellan.

kommer en bild så småningom :rolleyes:

/Eas

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag har en som går runt höger överarm . motivet är Midgårdsormen som slutar huvud mot huvud med det keltiska teknet för tur i mellan.

kommer en bild så småningom :D

/Eas

Påminner om mig.. :lol: Har ett keltiskt kors på bröstet och en runa med runskrift runt på armen.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Funderar på en liten sockersöt sak som jag ritade för ett par år sen... Har en svåger som tatuerar så förhoppningsvis så blir det ingen dyr historia. Lägger kanske in en bild om det blir av.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Tatueringar är ett kärt ämne och jag har en del nördkunskaper i ämnet, har dessutom under min maskin-operatörs utbildning byggt en maskin och påbörjat några till.

Som det är så är,

Hela halsen täckt, stora delar av bröstet, revbenen på båda sidor, hela armarna, handryggar, fingrar, sporadiskt på lår och vader, totalt runt 240 timmar och det är inte klart än.

Diverse stilar finns representerade men i dagsläge är jag mest inne på oldschool prylar eller mörkare så kallade neo-traditional grejer.

Har varit med i Scandinavian tattoo magazine 4 gånger och en liten bild i Nordic tattoo magazine 1 gång (mig veterligen).

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tatueringar är ett kärt ämne och jag har en del nördkunskaper i ämnet, har dessutom under min maskin-operatörs utbildning byggt en maskin och påbörjat några till.

Som det är så är,

Hela halsen täckt, stora delar av bröstet, revbenen på båda sidor, hela armarna, handryggar, fingrar, sporadiskt på lår och vader, totalt runt 240 timmar och det är inte klart än.

Diverse stilar finns representerade men i dagsläge är jag mest inne på oldschool prylar eller mörkare så kallade neo-traditional grejer.

Har varit med i Scandinavian tattoo magazine 4 gånger och en liten bild i Nordic tattoo magazine 1 gång (mig veterligen).

vi kanske har hittat den största fantasten då :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Zorox, nejdå det finns folk med långt djupare intresse och kunskap i ämnet än jag ligger inne med.

Men år av tatueringssamlande och bekanta som jobbar/jobbat med det har ju absolut satt sina spår.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Zorox, nejdå det finns folk med långt djupare intresse och kunskap i ämnet än jag ligger inne med.

Men år av tatueringssamlande och bekanta som jobbar/jobbat med det har ju absolut satt sina spår.

Det är dig vi ska kalla "färgad" kanske, då? :):wub:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Zorox, nejdå det finns folk med långt djupare intresse och kunskap i ämnet än jag ligger inne med.

Men år av tatueringssamlande och bekanta som jobbar/jobbat med det har ju absolut satt sina spår.

men på de här forumet så får du räknas som fantast!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.
×
×
  • Skapa ny...