Hoppa till innehåll

Jaktlust ikväll i TV4 Sport 18:30


Guest Jägare

Recommended Posts

  • Svar 213
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Dunderklumpen

    15

  • JaktPoppe

    13

  • Rosven

    12

  • johanjägare

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Blir annat upplägg på säsong 2. Premiär hösten 2010. Lite mindre kändisar - mer jakt - Promise.

Jag vart iaf överlycklig när jag fick reda på att det kommer en säsong till. Vet du om det blir längre programtid? 

Mvh  ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hejsan! Blir det någon stövarjakt i säsong 2 ? ;)

Finns de så man kan se jakt och jägarliv på internet om man missat avsnitt? Det som går på kanal lokal klockan 21 på söndagar :P

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Finns de så man kan se jakt och jägarliv på internet om man missat avsnitt? Det som går på kanal lokal klockan 21 på söndagar :P

;) Kanal Lokal? Det var länge sedan... Filmerna finns på DVD. Nya Jaktlust finns däremot på TV4 Anytime

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Slängde mig i bilen igår kväll för att åka till en vän å se programmet, skulle ju handla om rådjursjakt. När programmet var slut tittade jag och kompisen på varandra, kändes som vi hade sett ett avsnitt idol.

Var sjutton var jakten? Ett kort drev med en bom.

I min värld handlar jaktprogram om jakt, tillvaratagning, vapen, ammunition, skottskador osv sen givetvis lite mat en kort stund men inte sjutton vill jag se någon sjunga samt höra om hela hans artistliv.

Men jag kanske har missat syftet med serien? För det handlar väl om att kändisar ska jaga i programmet och då kan det ju vara jag som hade felaktiga förväntningar?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Slängde mig i bilen igår kväll för att åka till en vän å se programmet, skulle ju handla om rådjursjakt. När programmet var slut tittade jag och kompisen på varandra, kändes som vi hade sett ett avsnitt idol.

Var sjutton var jakten? Ett kort drev med en bom.

I min värld handlar jaktprogram om jakt, tillvaratagning, vapen, ammunition, skottskador osv sen givetvis lite mat en kort stund men inte sjutton vill jag se någon sjunga samt höra om hela hans artistliv.

Men jag kanske har missat syftet med serien? För det handlar väl om att kändisar ska jaga i programmet och då kan det ju vara jag som hade felaktiga förväntningar?

Känner likadant men miakel har lovat att det blir mindre Kändisar mer jakt Nästa säsong :angry:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Som man hade sett fram emot detta avsnitt. Bommade det i onsdags men klarade med nöd och näppe reprisen idag. Jakt med drivande hund är formel 1 för mig. Efteråt var besvikelsen ganska stor. Några hundskall och en bom. Klart sämst i hela serien :D

Nu är det bara invänta nästa säsong, känns avlägset.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.









×
×
  • Skapa ny...