Hoppa till innehåll

Jakt spel till ungarna....


Dovjägarn

Recommended Posts

Tjena.

Någon som har något tipps på ett bra och roligt jaktspel till pc, wii, xbox, playstasion(stavning)?

Men det ska hells vara ungefär som en skyttesimularor att man har en bössa till spelet och skjuter med den mot tv:n där djuren springer....

Jag tänkte eftersom dom har gjort nått spel där man sätter in kontrollen i en gittar och spelar så kanske det finns nått sånt jaktspel att ge till ungarna på julafton... :ph34r:

Det ända ja hitta var den här någon som provat den???? http://www.racerback.se/jaktsimulator-foer-barn-p-1006.html

MVH Dovjägarn

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

enda andra skytte simulator som jag vet som inte kostar skjortan är duck hunt men jag ska snoka lite mer

lite konstigt då tekniken är gammal och väldigt exakt men men är väl ingen marknad för den typen av spel

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

enda andra skytte simulator som jag vet som inte kostar skjortan är duck hunt men jag ska snoka lite mer

lite konstigt då tekniken är gammal och väldigt exakt men men är väl ingen marknad för den typen av spel

Okey var kan man köpa den ??

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag tänkte eftersom dom har gjort nått spel där man sätter in kontrollen i en gittar och spelar så kanske det finns nått sånt jaktspel att ge till ungarna på julafton... :D

MVH Dovjägarn

jojo ja vet nog vem de är som kommer spela sen ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Har du spelat det ? Isåfall vad tyckte du om det?? :huh:

Har en jobbarpolare som har det och han sitter där ganska ofta och pangar. jag ska själv skaffa det nu till jul:)

Har bara hört bra om spelet.

lycka till.

mvh

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Har en jobbarpolare som har det och han sitter där ganska ofta och pangar. jag ska själv skaffa det nu till jul:)

Har bara hört bra om spelet.

lycka till.

mvh

Okey vad går det ut på ungerfär.....?

Det står ju lite om spelet i länken med ja vill höra lite mer.... :huh:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tjena.

Någon som har något tipps på ett bra och roligt jaktspel till pc, wii, xbox, playstasion(stavning)?

Men det ska hells vara ungefär som en skyttesimularor att man har en bössa till spelet och skjuter med den mot tv:n där djuren springer....

Jag tänkte eftersom dom har gjort nått spel där man sätter in kontrollen i en gittar och spelar så kanske det finns nått sånt jaktspel att ge till ungarna på julafton... ^_^

Det ända ja hitta var den här någon som provat den???? http://www.racerback.se/jaktsimulator-foer-barn-p-1006.html

MVH Dovjägarn

Finns ju alltid berömda "Deer hunter" och "Trophy hunter" som man kan [Edit: inga uppmaningar till olagligheter här tack!] köpa om man så vill. Är ju inget som man står med bössa till med det spelade jag ganka mycket för några år sedan.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

kanske är lite sent ute men jag har sett att det ska finnas den typen av spel till wii och då ska man även kunna bryta bössan:) hade jag vetat vart man kunde köpa det skulle jag har ha gjort de:)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...