Hoppa till innehåll

Vilda grisar


cypherpunks01

Recommended Posts

Har en bekant som har försökt övertala mig att komma och jaga förvildade svin i USA (dock ej från helikopter), jag har alltid hävdat att om jag ska jaga därborta så finns det väl roligare saker att jaga än julskinkor. Vill ju inte avskriva det hela innan man vet lite mer om det först. Är det någon som har erfarenhet från det hela?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Har en bekant som har försökt övertala mig att komma och jaga förvildade svin i USA (dock ej från helikopter), jag har alltid hävdat att om jag ska jaga därborta så finns det väl roligare saker att jaga än julskinkor. Vill ju inte avskriva det hela innan man vet lite mer om det först. Är det någon som har erfarenhet från det hela?

Inte från USA men väl från Nya Zeeland. Inte allt för långt från riktiga vildsvin om populationen verkligen är förvildad o inte halvtam. De har en helt annan längd på betarna än vildsvin om man säger så..... Beroende på vad för blod det är i dem så kan du få se allt från pigghamvarianter till svarta muskelpaket! Kanske går att kombinera med hjortjakt/coyote etc om du väljer rätt årstid o i så fall tycker iaf jag att resan vore värt det!

//K9

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...