Hoppa till innehåll

Någon som besökt vildsvinsbutiken i Östergötland?


Humlegaard

Recommended Posts

Vildsvinsbutiken Eberstark AB har öppnat en butik i Västertryserum, någon som varit där?

Hur mycket har de hemma, är det värt en resa?

/M

Har dom lika mycket prylar som dom har i butiken i Åsljunga så kan det nog vara värt ett besök.

Proppfullt av både sådant som kan vara bra att ha och sådant som man absulut måste ha ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ja, hemsidan är ju välfylld. Men att åka dit bara för att konstatera att det man är intresserad av tillhör beställningssortimentet är inte kul. Jag har mailat dem men inte fått något svar ännu.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det är ganska starkt jobbat när dom lyckas "gömma" en butik i Västertryserum. <_<

Synd att du inte lyckades hitta den, skulle varit intressant med en recension när den ligger så nära.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Åkte förbi men hittade inte butiken. Troligen inte öppen alltså. Tråkigt att de inte svarar trots att hemsidan meddelar att de har öppet, men de har kanske fullt upp med andra kunder...

Kanske du skulle ha ringt innan... Jag har dock ingen aning om vart butiken ligger.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Har varit i den vid Örkelljunga några gånger när jag kommit där förbi med jobb och han dansken e alltid trevlig, och de har ju massa grejor som man behöver och inte behöver ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Har du spanat in Hallqvist vapen utanför Linköping förresten, fast det kanske ligger för långt bort?

Det är inte bara en butik det är en upplevelse.

Har ju en skaplig handlare här på orten men det skadar ju inte om det finns fler i närheten så det blir lite konkurens.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Har du spanat in Hallqvist vapen utanför Linköping förresten, fast det kanske ligger för långt bort?

Det är inte bara en butik det är en upplevelse.

Har ju en skaplig handlare här på orten men det skadar ju inte om det finns fler i närheten så det blir lite konkurens.

Jag är duktigt besviken på din lokale handlare även om de har ett acceptabelt sortiment. Jag var inne i augusti i år och skulle köpa ammunition men eftersom de inte brukar sälja den där (6,5x55 nostler) skule det bli masssor av bekymmer. Men jag var "välkommen in om en vecka för att höra om den kommit", det sade jag var ointressant för jag åker inte 130 km för att konstatera att den inte kommit. Jag ringde istället efter en vecka då svarade tjejjen att hon inte trodde att den kommit men för att vara säker kunde jag väl "komma förbi". Jag härsknade till och meddelade att ska de överhuvudtaget sälja något till mig så får de ringa när den kommer. De har inte hört av sig sedan dess.

Hallqvist har jag inte varit hos, var håller han hus?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hallqvist har jag inte varit hos, var håller han hus?

I Kaga mellan Linköping och Berg/Ljungsbro. Leta dock inte efter ett hus som ser ut som en butik för då hittar du det inte :wub: Jag har hört rykten om att han ska lägga ner sin verksamhet men om det gäller både butiken och vapenteknikandet eller endast vapenteknikbiten vet jag inte.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Nu har jag varit där, det hade mycket hundtillbehör. Koppel, foder godis, böcker och liknande. Även lite skjortor åtelutrustning kryddor mm. Men inte så mycket av det som jag ser som intressant. Jag köpte ett rengöringskit till en bössa, men de hade ingen solvent eller liknande rengöringsmedel. Det närmaste i den vägen var kolvolja. Så var det med det, med de har ju inte varit igång i mer än 3 månader ännu så det kanske kommer.

/M

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...