Hoppa till innehåll

icom jakradio


nitram

Recommended Posts

Har tänkt mig att köpa en ny jaktradio och har fatsnat för icom prohunt f34. Det enda som stör mig med denna radio är att dom i reklamen skriver att dom var bäst i test 2005. vilken radio är bäst nu för tiden då?

vilka erfarenheter har ni, kan ni rekomendera den, vilken radio är bättre ...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Den är nog fortsatt bra och har ju utvecklas sedan 05 men som med många bra saker varför ändra ett vinnande concept :wub:

Jag har tre stycken som man har slängt hit och dit med och mestadels haft legat ute i bilen.

dom har funkat klanderfritt än så länge och jag har köpt till en laddare som sitter på instrumentpanelen så att radion är laddad på väg hem från jakt. och vill man inte köpa till instrumenpanelsladdaren så köper man till en ciggkabel till standardladdaren som oxå funkar bra oftast fullladdat på en timme. då är det slut på problemet med urladdade apparater.

Du har ju dessutom 5 års garanti på radion om jag inte missminner mig, så med det är det ett tryggt köp.

MVH Jens

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Har tänkt mig att köpa en ny jaktradio och har fatsnat för icom prohunt f34. Det enda som stör mig med denna radio är att dom i reklamen skriver att dom var bäst i test 2005. vilken radio är bäst nu för tiden då?

vilka erfarenheter har ni, kan ni rekomendera den, vilken radio är bättre ...

Jobbade 05/06 med att sälja just Icom och Genzo jaktradio på Hylte Lantmän,Icom var alla nöjda med ...aldrig några problem.Har fortfarande mycket kontakt med Hylte dom är ju en av dom största i landet när det gäller jaktradio

och säger fortfarande att det är Icom och Genzo som gäller.Lycka Till!! :wub:

Mvh

Anette

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jobbade 05/06 med att sälja just Icom och Genzo jaktradio på Hylte Lantmän,Icom var alla nöjda med ...aldrig några problem.Har fortfarande mycket kontakt med Hylte dom är ju en av dom största i landet när det gäller jaktradio

och säger fortfarande att det är Icom och Genzo som gäller.Lycka Till!! ;)

Mvh

Anette

Hej Anette!

Jag köpte nog 17 aparater av dej då och det var en smidig affär ,men vi måste haft otur för det blev problem med flera av Genzo apparaterna men det löste hylte ändå, fast garantin gått ut!!!

Men Icom apparaterna har gått i ur och skur amen....

Tidigare gjorde jag av med minst en radio per år,värst var laffayette micron som endast höll i exakt 7 minuter iklädd plastpåse suck... men som sagt sedan jag blev med Icom är det bara att ladda å köra på som vanligt. :wub::D :D dvs 5 år nu i år

De e kvallite de enl mig

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...